Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave (CROSBI ID 399208)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vulinec, Iva Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Vulinec, Iva

Horvat, Sandra

hrvatski

Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave

Trendovi koji se vežu uz privatne marke jesu povećanje udjela na tržištu, povećanje njihove kvalitete, promjena imidža privatnih marki, premještanje potrošnje s proizvođačke na privatne markte, te sam potrošač koji je neodlučan i pokazuje veliku promjenjivost kada je u pitanju izbor marke. Na namjeru kupnje privatne marke utječu brojni čimbenici i njihov utjecaj se konstantno mjenja. Tako je i u kategoriji kave prehrambenom proizvodu koji svakodnevno koriste sve dobne skupine te čija se prodaja povećava na globalnoj razini. Cilj rada je utvrditi koji čimbenici utječu na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave. U radu se promatraju čimbenici percipirana kvaliteta, cijena, ambalaža, lolajnost proizvođačkoj marki te percipirani rizik i imidž privatne marke. Na temelju rezultata opisnog istraživanja koje je provedeno putem interneta zaključeno je kako na namjeru kupnje privatne marke kave najviše utječe percipirana kvaliteta i cijena. Potrošači žele kvalitetnu kavu koju će kupiti po pristupačnim cijenama. Iako se pokazalo kako su potrošači lojalni proizvođačkim markama kave to ih ne sprječava da probaju i kupe privatnu marku kave. Potrošači imaju strah da privatna marke neće ispuniti njihova očekivanja te zadovoljiti kvalitetom dok ambalaža kave ne utječe na njihovu namjeru kupnje.

privatna marka; percepcija privatne marke; namjera kupnje; kava

nije evidentirano

engleski

Determinants of purchase intention of private labels in coffee product category

nije evidentirano

private label; percepcion of private label; purchase intention; coffee

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

21.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija