Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave (CROSBI ID 399208)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vulinec, Iva
Horvat, Sandra
hrvatski
Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave
Trendovi koji se vežu uz privatne marke jesu povećanje udjela na tržištu, povećanje njihove kvalitete, promjena imidža privatnih marki, premještanje potrošnje s proizvođačke na privatne markte, te sam potrošač koji je neodlučan i pokazuje veliku promjenjivost kada je u pitanju izbor marke. Na namjeru kupnje privatne marke utječu brojni čimbenici i njihov utjecaj se konstantno mjenja. Tako je i u kategoriji kave prehrambenom proizvodu koji svakodnevno koriste sve dobne skupine te čija se prodaja povećava na globalnoj razini. Cilj rada je utvrditi koji čimbenici utječu na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave. U radu se promatraju čimbenici percipirana kvaliteta, cijena, ambalaža, lolajnost proizvođačkoj marki te percipirani rizik i imidž privatne marke. Na temelju rezultata opisnog istraživanja koje je provedeno putem interneta zaključeno je kako na namjeru kupnje privatne marke kave najviše utječe percipirana kvaliteta i cijena. Potrošači žele kvalitetnu kavu koju će kupiti po pristupačnim cijenama. Iako se pokazalo kako su potrošači lojalni proizvođačkim markama kave to ih ne sprječava da probaju i kupe privatnu marku kave. Potrošači imaju strah da privatna marke neće ispuniti njihova očekivanja te zadovoljiti kvalitetom dok ambalaža kave ne utječe na njihovu namjeru kupnje.
privatna marka; percepcija privatne marke; namjera kupnje; kava
nije evidentirano
engleski
Determinants of purchase intention of private labels in coffee product category
nije evidentirano
private label; percepcion of private label; purchase intention; coffee
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
21.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb