Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača (CROSBI ID 399207)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šulc, Marija
Horvat, Sandra
hrvatski
Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača
Fenomen društvenih mreža značajno je promijenio način komunikacije te sukladno tome ostavio veliki utjecaj na provođenje marketinških aktivnosti. S obzirom na promjenu uloge potrošača te povećanje njegove dominacije kao posljedice korištenja interneta, marketinški stručnjaci suočeni su s velikim izazovima. Svrha rada je spoznati kako aktivnosti organizacija na društvenim mrežama, točnije na Facebooku, i interakcija s potrošačima utječu na njihove namjere ponašanja. Cilj rada je detaljnije istražiti utjecaj dva čimbenika (predanosti korisnika na Facebook stranici marke te osjećaju iritacije kojeg stranica izaziva) na namjere ponašanja potrošača, odnosno na usmenu predaju i namjeru kupnje proizvoda. Da bi se saznala povezanost ovih varijabli provedeno je online istraživanje na uzorku od 126 ispitanika. Za testiranje navedenih odnosa primjenjena je metoda modeliranja strukturnih jednadžbi pri čemu su korišteni statistički programi SPSS 20 i Amos. Na temelju istraživanja koje je provedeno među korisnicima Facebooka koji prate barem jednu stranicu marke, zaključeno je da predanost korisnika na Facebook stranici i osjećaj iritacije kojeg ona izaziva imaju pozitivan učinak na usmenu predaju, a usmena predaja ima pozitivan učinak na namjeru kupnje. Rezultati nadalje pokazuju da predanost i osjećaj iritacije nisu povezani s namjerom kupnje potrošača.
Društvene mreže; upravljanje markom; namjera kupnje; usmena predaja
nije evidentirano
engleski
Relationship between brand experience on social networks and intended consumer behavior
nije evidentirano
social networks; branding; purchase intention; word of mouth
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
23.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb