Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača (CROSBI ID 399207)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šulc, Marija Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Šulc, Marija

Horvat, Sandra

hrvatski

Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača

Fenomen društvenih mreža značajno je promijenio način komunikacije te sukladno tome ostavio veliki utjecaj na provođenje marketinških aktivnosti. S obzirom na promjenu uloge potrošača te povećanje njegove dominacije kao posljedice korištenja interneta, marketinški stručnjaci suočeni su s velikim izazovima. Svrha rada je spoznati kako aktivnosti organizacija na društvenim mrežama, točnije na Facebooku, i interakcija s potrošačima utječu na njihove namjere ponašanja. Cilj rada je detaljnije istražiti utjecaj dva čimbenika (predanosti korisnika na Facebook stranici marke te osjećaju iritacije kojeg stranica izaziva) na namjere ponašanja potrošača, odnosno na usmenu predaju i namjeru kupnje proizvoda. Da bi se saznala povezanost ovih varijabli provedeno je online istraživanje na uzorku od 126 ispitanika. Za testiranje navedenih odnosa primjenjena je metoda modeliranja strukturnih jednadžbi pri čemu su korišteni statistički programi SPSS 20 i Amos. Na temelju istraživanja koje je provedeno među korisnicima Facebooka koji prate barem jednu stranicu marke, zaključeno je da predanost korisnika na Facebook stranici i osjećaj iritacije kojeg ona izaziva imaju pozitivan učinak na usmenu predaju, a usmena predaja ima pozitivan učinak na namjeru kupnje. Rezultati nadalje pokazuju da predanost i osjećaj iritacije nisu povezani s namjerom kupnje potrošača.

Društvene mreže; upravljanje markom; namjera kupnje; usmena predaja

nije evidentirano

engleski

Relationship between brand experience on social networks and intended consumer behavior

nije evidentirano

social networks; branding; purchase intention; word of mouth

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

23.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija