Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH (CROSBI ID 399206)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petrović, Anđela
Horvat, Sandra
hrvatski
Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH
Cilj ovog rada istražiti percepciju potrošača prema privatnim markama u Hrvatskoj te BiH. Percepcija potrošača je istražena uz pomoć anketnog upitnika na uzorku od 354 ispitanika iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Dobiveni rezultati su pokazali kako postoje značajne razlike u percepciji potrošača prema privatnim markama u Hrvatskoj i BiH. Naime, potrošači u Hrvatskoj su nešto skloniji kupnji privatnih marki od kupaca u BiH. Posebno je važno istaknuti kako su kupci u Hrvatskoj širinom asortimana privatnih marki dok ispitanici u BiH nisu. Ipak, očekuje se kako će se tržište privatnih marki u obje države razvijati. Razvoj se očituje kroz rast tržišnog udjela privatnih marki, ali i kroz unapređenja kvalitete proizvoda.
private marke; percepcija potrošača; kupnja
nije evidentirano
engleski
Consumer perception of private labels in Croatia and in Bosnia and Herzegovina
nije evidentirano
private labels; consumer’s perception; buying
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
30.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb