Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH (CROSBI ID 399205)

Ocjenski rad | diplomski rad

Petrović, Anđela Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Petrović, Anđela

Horvat, Sandra

hrvatski

Percepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH

Cilj ovog rada istražiti percepciju potrošača prema privatnim markama u Hrvatskoj te BiH. Percepcija potrošača je istražena uz pomoć anketnog upitnika na uzorku od 354 ispitanika iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Dobiveni rezultati su pokazali kako postoje značajne razlike u percepciji potrošača prema privatnim markama u Hrvatskoj i BiH. Naime, potrošači u Hrvatskoj su nešto skloniji kupnji privatnih marki od kupaca u BiH. Posebno je važno istaknuti kako su kupci u Hrvatskoj širinom asortimana privatnih marki dok ispitanici u BiH nisu. Ipak, očekuje se kako će se tržište privatnih marki u obje države razvijati. Razvoj se očituje kroz rast tržišnog udjela privatnih marki, ali i kroz unapređenja kvalitete proizvoda.

private marke; percepcija potrošača; kupnja

nije evidentirano

engleski

Consumer perception of private labels in Croatia and in Bosnia and Herzegovina

nije evidentirano

private labels; consumer’s perception; buying

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija