Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača (CROSBI ID 399156)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Gregurec, Iva Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača / Tomašević Lišanin, Marija (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Gregurec, Iva

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača

Doktorska disertacija pod nazivom „Novi pristupi izravnog marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača“ na kritički način pristupa novim pristupima izravnog marketinga. Na osnovu pretraživanja literature tri nova pristupa izravnog marketinga (izravna elektronička pošta, društvene mreže i poruke mobilnog marketinga) su u radu detaljno objašnjena. Spoznato je da ta tri nova pristupa mogu biti podrška i svim drugim, već postojećim pristupima potrošačima kako bi poduzeća na što jeftiniji i brži način osvojili točno određenu skupinu potrošača, za koje se očekuje da će ostvariti kupnju i time pridonijeti u ostvarivanju željenih rezultata, a što je temeljna odrednica izravnog marketinga. Novi pristupi čine moćno oruđe za izgradnju odnosa s dobro poznatim potrošačima jer ih se može kontaktirati u trenutku kada to potrošačima najbolje odgovara i putem medija koji in najbolje odgovaraju. No, iako se detektirani novi pristupi izravnog marketinga, u teoriji čine veoma prihvatljivim, i dapače poželjnim za poduzeća, oni imaju i određene nedostatke Njihovo korištenje za poduzeća predstavlja veliki trošak i neophodno strateško usmjerenje jer da bi ove pristupe izravnog marketinga bilo moguće provoditi potrebna je odgovarajuća infrastruktura, poput kvalitetne baze podataka sa svim potrebnim podacima o potrošačima, implementacija CRM sustava, znanje zaposlenika da te podatke i sustave na odgovarajući način koriste, usvajanje novih oblika komunikacije od strane potrošačima, itd. Postoje određeni izazovi u na strani potrošača: potrošači moraju biti voljni (o)davati podatke o sebi, mijenjati svoje navike komunikacije s poduzećem, mijenjati svoje kupovne navike i sl. Rezultati provedenih istraživanja pokazuju kako uvijek ima mjesta za napredak, te kako ove pristupe niti poduzeća, niti potrošači ne smiju zanemariti. U konačnici, na temelju rezultata opravdano je smatrati kako novi pristupi izravnog marketinga utječu na povećanje zadovoljstva i lojalnosti.

izravni marketing; elektronička pošta; društvene mreže; poruke mobilnog marketinga; zadovoljstvo; lojalnost

nije evidentirano

engleski

New direct marketing approaches as a factor of consumer satisfaction and loyalty

nije evidentirano

direct marketing; email; social networks; mobile marketing messages; satisfaction; loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

377

11.11.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija