Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu (CROSBI ID 629024)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Gregurec, Iva ; Dobrinić, Damir Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 316-322

Podaci o odgovornosti

Gregurec, Iva ; Dobrinić, Damir

hrvatski

Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu

U današnje vrijeme mala i srednja poduzeća na hrvatskom tržištu sve češće primjenjuju tehnike suvremenog, odnosno izravnog marketinga u komunikaciji sa svojim potrošačima. Neki od razloga primjene ovih tehnika počivaju na činjenici da izravni marketing (pogotovo novi pristupi izravnog marketinga poput e-mail marketinga, marketinga putem društvenih mreža i poruka mobilnog marketinga) iziskuje znatno manja ulaganja, što poduzećima koja pokušavaju uštedjeti svaku kunu najbolje odgovara. Ako se još napomene kako se izravni marketing orijentira na individualni pristup potrošačima kako bi se njime izgradili snažniji i osobniji odnosi između poduzeća i potrošača na što učinkovitiji način, može se prepoznati još jedan od razloga korištenja ovog oblika marketinga od strane malog i srednjeg poduzetništva na hrvatskom tržištu. Rad prikazuje teorijsku osnovu temeljnih oblika izravnog marketinga te rezultate empirijskog istraživanja provedenog na 32 poduzeća iz kategorije malih i srednjih. Istraživanje koje je provedeno u lipnju 2014. godine pokazuje koje oblike izravnog marketinga i u kojoj mjeri mala i srednja poduzeća na hrvatskom tržištu koriste.

izravni marketing ; interaktivnost ; pristupi izravnog marketinga ; malo i srednje poduzetništvo

nije evidentirano

engleski

The use of direct marketing in SMEs on Croatian market

nije evidentirano

direct marketing ; interactivity ; new direct marketing approaches ; SMEs

nije evidentirano

Podaci o prilogu

316-322.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers

Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6071-50-0

Podaci o skupu

5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management

predavanje

25.09.2015-26.09.2015

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija