Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu (CROSBI ID 629024)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Gregurec, Iva ; Dobrinić, Damir
hrvatski
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu
U današnje vrijeme mala i srednja poduzeća na hrvatskom tržištu sve češće primjenjuju tehnike suvremenog, odnosno izravnog marketinga u komunikaciji sa svojim potrošačima. Neki od razloga primjene ovih tehnika počivaju na činjenici da izravni marketing (pogotovo novi pristupi izravnog marketinga poput e-mail marketinga, marketinga putem društvenih mreža i poruka mobilnog marketinga) iziskuje znatno manja ulaganja, što poduzećima koja pokušavaju uštedjeti svaku kunu najbolje odgovara. Ako se još napomene kako se izravni marketing orijentira na individualni pristup potrošačima kako bi se njime izgradili snažniji i osobniji odnosi između poduzeća i potrošača na što učinkovitiji način, može se prepoznati još jedan od razloga korištenja ovog oblika marketinga od strane malog i srednjeg poduzetništva na hrvatskom tržištu. Rad prikazuje teorijsku osnovu temeljnih oblika izravnog marketinga te rezultate empirijskog istraživanja provedenog na 32 poduzeća iz kategorije malih i srednjih. Istraživanje koje je provedeno u lipnju 2014. godine pokazuje koje oblike izravnog marketinga i u kojoj mjeri mala i srednja poduzeća na hrvatskom tržištu koriste.
izravni marketing ; interaktivnost ; pristupi izravnog marketinga ; malo i srednje poduzetništvo
nije evidentirano
engleski
The use of direct marketing in SMEs on Croatian market
nije evidentirano
direct marketing ; interactivity ; new direct marketing approaches ; SMEs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
316-322.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers
Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6071-50-0
Podaci o skupu
5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management
predavanje
25.09.2015-26.09.2015
Varaždin, Hrvatska