Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 399139)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kardum, Marko
Mencer , Ivan
hrvatski
Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj
Homeopatija je danas drugi najpopularniji način liječenja nakon kineske medicine. S obzirom da se konvencionalna medicina, tj. alopatski način liječenja nalazi tek na četvrtom mjestu, homeopatski način liječenja i razvoj tržišta homeopatskih proizvoda zasigurno zahtijeva nova , opširnija i preciznija istraživanja. Homeopatija podrazumijeva potpuniji pristup liječenju jer uvažava zakonitosti i mehanizme prirode, usmjerenost prema uzroku a ne posljedicama bolesti. Predmet istraživanja je nedovoljno razvijeno tržište homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj, te mogućnosti njegovog daljnjeg razvoja. Ciljevi istraživanja su utvrditi poznate činjenice tj. teoretsko znanje i praktična pravila na području ekonomske i drugih znanosti, utvrditi i obrazložiti stanje hrvatskog tržišta u kojoj mjeri je takvo tržište zanemareno itd. Teme vezane za homeopatiju i korištenje homeopatskih proizvopda s ciljem poboljšanja zdravlja vrlo su popularne u znanstvenoj i stručnom literaturi. Provedeno istraživanje nepobitno ukazuje da je potrebna sinergija djelovanja različitih čimbenika kako bi se postigao željeni marketinški učinak. To znači da marketinške aktivnosti same po sebi nisu dovoljne s ciljem mogućeg jačanja tržišta.
temeljna obilježja tržišta homeopatskih proizvoda; istraživanje potrošača
nije evidentirano
engleski
The development of the market homeopathic products in the Republic of Croatia
nije evidentirano
Fundamental characteristics of the market homeopathic products; consumer research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
15.12.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka