Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 399139)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Kardum, Marko Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj / Mencer , Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Kardum, Marko

Mencer , Ivan

hrvatski

Razvoj tržišta homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj

Homeopatija je danas drugi najpopularniji način liječenja nakon kineske medicine. S obzirom da se konvencionalna medicina, tj. alopatski način liječenja nalazi tek na četvrtom mjestu, homeopatski način liječenja i razvoj tržišta homeopatskih proizvoda zasigurno zahtijeva nova , opširnija i preciznija istraživanja. Homeopatija podrazumijeva potpuniji pristup liječenju jer uvažava zakonitosti i mehanizme prirode, usmjerenost prema uzroku a ne posljedicama bolesti. Predmet istraživanja je nedovoljno razvijeno tržište homeopatskih proizvoda u Republici Hrvatskoj, te mogućnosti njegovog daljnjeg razvoja. Ciljevi istraživanja su utvrditi poznate činjenice tj. teoretsko znanje i praktična pravila na području ekonomske i drugih znanosti, utvrditi i obrazložiti stanje hrvatskog tržišta u kojoj mjeri je takvo tržište zanemareno itd. Teme vezane za homeopatiju i korištenje homeopatskih proizvopda s ciljem poboljšanja zdravlja vrlo su popularne u znanstvenoj i stručnom literaturi. Provedeno istraživanje nepobitno ukazuje da je potrebna sinergija djelovanja različitih čimbenika kako bi se postigao željeni marketinški učinak. To znači da marketinške aktivnosti same po sebi nisu dovoljne s ciljem mogućeg jačanja tržišta.

temeljna obilježja tržišta homeopatskih proizvoda; istraživanje potrošača

nije evidentirano

engleski

The development of the market homeopathic products in the Republic of Croatia

nije evidentirano

Fundamental characteristics of the market homeopathic products; consumer research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

15.12.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija