Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Video igre kao način provođenja slobodnog vremena mladih (CROSBI ID 399112)

Ocjenski rad | diplomski rad

Stanić, Ana Video igre kao način provođenja slobodnog vremena mladih / Mlinarević, Vesnica (mentor); Osijek, Sveučilište u Osijeku - Odjel za kulturologiju, . 2015

Podaci o odgovornosti

Stanić, Ana

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Video igre kao način provođenja slobodnog vremena mladih

U radu se ispituje fenomen slobodnog vremena, izdvajajući način provođenja slobodnog vremena igranja video igri. Slobodno vrijeme definira se kao promjenjiva društvena pojava i suvremeni fenomen, koji obilježava gotovo sva područja društvenog života: od socijalnog, ekonomskog, političkog, zdravstvenog, komercijalnog, kulturnog i dr. Čovjek određuje svoj stil života, kroz simbiozu rada i slobodnog vremena. S obzirom na užurban i stresan način života, čovjeku je potrebna aktivnost u kojoj će uživati, koja utječe na njegov razvoj, u kojoj se rekreira, zabavlja i opušta. Hobi u slobodnovremenskom prostoru osobe je koristan, donosi pozitivnu energiju, rješava od nakupljenog stresa, utječe na osobni razvoj i razvija kreativnost. Utječe na cjeloviti razvoj, stoga u okviru slobodnovremenske aktivnosti valja pronaći ravnotežu kako ne bi preraslo u opsesivno-kompulzivnu ovisnost. Video igre kao aktivnost provođenja slobodnog vremena mladih imaju pozitivne i negativne učinke, a jedan od pozitivnih je edukacija i zabava. Cilj istraživanja je utvrditi kvalitetu provođenja slobodnog vremena mladih, koliko često mladi provode svoje slobodno vrijeme igrajući video igre te kako video igre utječu na životnu svakodnevicu mladih. Na temelju dobivenih rezultata istraživanja, može se zaključiti da mladi značajno provode svoje slobodno vrijeme nestrukturirano, u druženju, zabavi i dokolici. Rezultati istraživanja daju uvid u svakodnevicu slobodnog vremenskog prostora mladih, što dovodi do potrebe za kvalitetnijim provođenjem slobodnovremenskog prostora.

slobodno vrijeme; video igre; ovisnosti; mladi; dokolica

nije evidentirano

engleski

Video games as a Modality of Juveniles' Lesiure

nije evidentirano

leisure; video games; addictions; juveniles; repose

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Osijeku - Odjel za kulturologiju

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija