Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Koncept vode u reklamama za proizvode za njegu tijela (CROSBI ID 628923)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bertoša, Mislava ; Miškulin Saletović, Lucia Koncept vode u reklamama za proizvode za njegu tijela // Zbornik radova s Međunarodnog znanstvenog skupa Zadarski filološki dani 6 održanog u Zadru i Novalji 25. i 26. rujna 2015. / Božić, R. ; Kuvač-Levačić, K. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 367-387

Podaci o odgovornosti

Bertoša, Mislava ; Miškulin Saletović, Lucia

hrvatski

Koncept vode u reklamama za proizvode za njegu tijela

Cilj je ovoga rada ispitati značenje i funkciju koncepta vode u reklamama za proizvode za njegu tijela iz kontrastivne semiotičke i multimodalne perspektive. Istraživanje provedeno na korpusu reklama u tisku iz druge polovice 19. stoljeća i suvremenih reklama pokazalo je da se pojam vode najprije povezivao s unutarnjom njegom tijela (kisele i izvorske vode za ublažavanje smetnji probavnog sustava), dok je u suvremeno doba jedna od osnovnih zadaća pružanje dugotrajne i optimalne hidratacije izvanjskim djelovanjem na tijelo. Koncept vode zastupljen je u različitim sastavnim elementima te na različitim razinama reklama. Na verbalnoj je razini najzastupljeniji u udarnim naslovima i glavnim tekstovima u kojima se provlači u obliku ključnih riječi (smirivanje i ublažavanje boli u 19. stoljeću ; hidratacija u 21. stoljeću) koje promiču posebno važne vrijednosti proizvoda i imaju značajnu ulogu u argumentacijskoj strukturi. U korpusu su zabilježene i takozvane negativne ključne riječi vezane uz koncept vode. Služe za navođenje negativnih svojstava i neželjenih posljedica koje nastaju nekorištenjem proizvoda (bol u 19. stoljeću ; suhoća u 21. stoljeću), čime se na primatelje apelira uspostavljanjem i naglašavanjem kontrasta između razlika u raspoloženju te izgledu kože uslijed korištenja i nekorištenja proizvoda, što je zastupljeno i na slikovnoj razini.

voda ; reklame za njegu tijela ; izvanjsko i unutranje djelovanje ; multimodalnost

nije evidentirano

engleski

The Concept of Water in Advertisements of Body Care Products

nije evidentirano

water ; advertisements of body care products ; externality and internality ; multimodality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

367-387.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova s Međunarodnog znanstvenog skupa Zadarski filološki dani 6 održanog u Zadru i Novalji 25. i 26. rujna 2015.

Božić, R. ; Kuvač-Levačić, K.

Zadar: Sveučilište u Zadru

1846-4995

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija