Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost u sveučilišnoj nastavi – imperativ suvremenoga obrazovanja (CROSBI ID 628878)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Dubovicki, Snježana Kreativnost u sveučilišnoj nastavi – imperativ suvremenoga obrazovanja. 2015

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana

hrvatski

Kreativnost u sveučilišnoj nastavi – imperativ suvremenoga obrazovanja

Kreativnost je imperativ suvremenoga obrazovanja, suvremenoga društva. Rezultati dugogodišnjeg istraživanja problematike kreativnosti upućuju nas na njenu važnost i nužnost poticanja u sveučilišnoj nastavi. Polazeći od humanističkog pristupa u nastavi, potrebno je da vodimo računa o interesima i potrebama svih sudionika nastavnoga procesa, kako bi on bio što uspješniji. Cilj svakoga fakulteta je pomoći mladim ljudima da se afirmiraju u društvu svojim kreativnim idejama koje će nam u budućnosti donijeti brojne promjene uz pomoću kojih ćemo pokrenuti reforme. Rezultati studentskih anketa ukazuju da su studenti mahom zadovoljniji (dajući im najviše ocjene) onim kolegijima u kojima se imaju priliku kreativno izraziti i aktivno sudjelovati u nastavi. Rezultati analize snimaka kreativne sveučilišne nastave pokazuju kako je aktivnost studenata porasla sa 5% na 70%, jer kreativnost zahtijeva aktivno sudjelovanje u svim aktivnostima. Rezultati dobiveni testovima kreativnosti studenata 1. i 5. godine pokazuju da kreativna nastava potiče kreativnost studenata. Pored navedenoga, analiza dokumentacije istraženih fakulteta pokazuje nedovoljnu zastupljenost kreativnosti u sadržajima i ishodima učenja pojedinih kolegija. Stavovi studenata i profesora idu u prilog važnosti kreativnosti u sveučilišnoj nastavu, a rezultati eksperimenta pokazuju da su studenti koji su u svojoj nastavi koristili kreativne postupke, postali još kreativniji nego li studenti koji nisu sudjelovali u navedenim aktivnostima. Uvođenjem kolegija, na svim fakultetima, koji će se baviti poticanjem kreativnosti, dajemo prednost znanju i kreativnosti kao prepoznatoj kompetenciji koja je potrebna svima. Kreativnost predstavlja konstantu cjeloživotnoga obrazovanja kojoj je potrebno ozbiljnije pristupiti naglašavajući njenu važnoj na najvišoj akademskoj razini.

inovacije; kreativnost; reforma; sveučilišna nastava

nije evidentirano

engleski

Creativity in university teaching - the imperative of modern education

nije evidentirano

innovation; creativity; reform; university teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Hrvatski kvalifikacijski okvir: znanje i kreativnost

predavanje

22.10.2015-23.10.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija