Pozicioniranje dječje potrošnje: promišljanje o vrijednostima i idejama o djeci, djetinjstvu i potrošnji (CROSBI ID 221874)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Dadić, Katarina
hrvatski
Pozicioniranje dječje potrošnje: promišljanje o vrijednostima i idejama o djeci, djetinjstvu i potrošnji
U knjizi se, na jednom mjestu sintetiziraju interdisciplinarna znanja u pristupu dječjoj potrošnji iz kojih se može zaključiti da odgojna praksa često puta ne slijedi nove spoznajne teorije o razvoju djeteta što u konačnici rezultira determiniranom pozicijom djeteta kao potrošača. Ova je knjiga rezultat težnji za teorijskim pristupom važnim konceptima dječje potrošnje, promatrajući zajedno i dijete i potrošnju, te je u tom smislu važan izvor za suočavanje potrošnje sa socijalnim vrijednostima, djelovanju državnih institucija te cjelokupne materijalne kulture.
dijete; djetinjstvo; potrošačko okruženje; pedagoški aspekti; potrošačke pojavnosti
nije evidentirano
engleski
Situating Child Consumption: Rethinking Values and Notions of Children, Childhood and Consumption
nije evidentirano
child; childhood; consumer environment; pedagogical aspects; consumer phenomena
nije evidentirano