Ponašanje i preferencije mladih roditelja kao kupaca ekoloških proizvoda (CROSBI ID 399049)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gorički, Željka
Petljak, Kristina
hrvatski
Ponašanje i preferencije mladih roditelja kao kupaca ekoloških proizvoda
U vremenu kada zdravlje postaje sve važnije primjetan je trend porasta prodaje ekoloških proizvoda, a samim time i unaprjeđenje životnog standarda bez obzira na krizu. Prema Zakonu o ekološkoj proizvodnji ekološki proizvod je proizvod dobiven kroz sustav ekološke poljoprivrede tj. bez upotrebe umjetnih gnojiva, kemikalija, pesticida. Danas potrošači sve više potražuju ekološke proizvode zbog očuvanja zdravlja, i to ne samo zbog svog zdravlja, nego i zdravlja svoje djece, zajednice i okoliša. Želja svakog roditelja je da održi svoje dijete sigurnim i zdravim, pa se sve više roditelja odlučuje i odabire najprirodnije proizvode za svoju obitelj. Osim hrane i organskog pamuka, postoje mnogi drugi ekološki proizvodi kao što su razna kozmetička sredstva, zamjenska mliječna hrana za bebe, oprema za interijere, dječje igračke itd. Primarno istraživanje koje je provedeno na mladim roditeljima je pokazalo da stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima za bebe, subjektivne norme, percipirana financijska situacija, svijest o zdravlju i znanje o ekološkoj hrani značajno utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda, pri čemu su subjektivne norme, stavovi te svijest o zdravlju najbolji prediktori namjere takve kupovine.
ekološki proizvodi; mladi roditelji; zdravlje djece; zaštita životinja; zaštita okoliša
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Behavior and preferences of young parents as buyers of organic products
nije evidentirano
organic products; young parents; children's health; animals protection; environmental protection
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
15.10.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb