Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje i preferencije mladih roditelja kao kupaca ekoloških proizvoda (CROSBI ID 399049)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gorički, Željka Ponašanje i preferencije mladih roditelja kao kupaca ekoloških proizvoda / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Gorički, Željka

Petljak, Kristina

hrvatski

Ponašanje i preferencije mladih roditelja kao kupaca ekoloških proizvoda

U vremenu kada zdravlje postaje sve važnije primjetan je trend porasta prodaje ekoloških proizvoda, a samim time i unaprjeđenje životnog standarda bez obzira na krizu. Prema Zakonu o ekološkoj proizvodnji ekološki proizvod je proizvod dobiven kroz sustav ekološke poljoprivrede tj. bez upotrebe umjetnih gnojiva, kemikalija, pesticida. Danas potrošači sve više potražuju ekološke proizvode zbog očuvanja zdravlja, i to ne samo zbog svog zdravlja, nego i zdravlja svoje djece, zajednice i okoliša. Želja svakog roditelja je da održi svoje dijete sigurnim i zdravim, pa se sve više roditelja odlučuje i odabire najprirodnije proizvode za svoju obitelj. Osim hrane i organskog pamuka, postoje mnogi drugi ekološki proizvodi kao što su razna kozmetička sredstva, zamjenska mliječna hrana za bebe, oprema za interijere, dječje igračke itd. Primarno istraživanje koje je provedeno na mladim roditeljima je pokazalo da stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima za bebe, subjektivne norme, percipirana financijska situacija, svijest o zdravlju i znanje o ekološkoj hrani značajno utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda, pri čemu su subjektivne norme, stavovi te svijest o zdravlju najbolji prediktori namjere takve kupovine.

ekološki proizvodi; mladi roditelji; zdravlje djece; zaštita životinja; zaštita okoliša

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Behavior and preferences of young parents as buyers of organic products

nije evidentirano

organic products; young parents; children's health; animals protection; environmental protection

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

15.10.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija