Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba kvalitete usluge u prodavaonicama u susjedstvu putem tajne kupovine (CROSBI ID 399047)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bumbak, Martina Usporedba kvalitete usluge u prodavaonicama u susjedstvu putem tajne kupovine / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Bumbak, Martina

Petljak, Kristina

hrvatski

Usporedba kvalitete usluge u prodavaonicama u susjedstvu putem tajne kupovine

Važnost unaprjeđenja kvalitete usluge postao je neizostavan dio suvremenog poslovanja. Poduzeća ulažu velike napore kako bi zadovoljila potrebe kupaca i postigla konkurentsku prednost. Pri tome dosta vremena posvećuju analizi rada zaposlenika i kontroli njihova rada. Tajna kupovina predstavlja jedan od alata za uspješno praćenje zaposlenika. Rezultati tajne kupovine govore poduzeću koje korake mora poduzeti u daljnjem poslovanju kako bi pospješio poslovni rezultat. Radi uspješnog provođenja tajne kupovine poduzeća najčešće organiziraju agencije koje se bave istraživanjem tržišta i koje posjeduju kvalitetno i educirano osoblje, tj. tajne kupce koji obilaze prodavaonice, hotele, restorane i brojne druge poslovne objekte u svrhu ocjene kvalitete usluge. Cilj ovog rada je prikazati važnost i način provođenja tajne kupovine te usporediti kvalitetu usluge odabranih prodavaonica u susjedstvu putem tajne kupovine. Usporedba se provela između odabranih prodavaonica u susjedstvu vodećih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda i nezavisnih maloprodavača na području grada Zagreba i Šibensko-kninske županije.

tajna kupovina; tajni kupci; kvaliteta usluge; prodavaonice u susjedstvu

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Comparison of the service quality in the neighborhood stores through the mystery shopping

nije evidentirano

mystery shopping; mystery shoppers; service quality; neighborhood stores

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

15.10.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija