Usporedba kvalitete usluge u prodavaonicama u susjedstvu putem tajne kupovine (CROSBI ID 399047)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bumbak, Martina
Petljak, Kristina
hrvatski
Usporedba kvalitete usluge u prodavaonicama u susjedstvu putem tajne kupovine
Važnost unaprjeđenja kvalitete usluge postao je neizostavan dio suvremenog poslovanja. Poduzeća ulažu velike napore kako bi zadovoljila potrebe kupaca i postigla konkurentsku prednost. Pri tome dosta vremena posvećuju analizi rada zaposlenika i kontroli njihova rada. Tajna kupovina predstavlja jedan od alata za uspješno praćenje zaposlenika. Rezultati tajne kupovine govore poduzeću koje korake mora poduzeti u daljnjem poslovanju kako bi pospješio poslovni rezultat. Radi uspješnog provođenja tajne kupovine poduzeća najčešće organiziraju agencije koje se bave istraživanjem tržišta i koje posjeduju kvalitetno i educirano osoblje, tj. tajne kupce koji obilaze prodavaonice, hotele, restorane i brojne druge poslovne objekte u svrhu ocjene kvalitete usluge. Cilj ovog rada je prikazati važnost i način provođenja tajne kupovine te usporediti kvalitetu usluge odabranih prodavaonica u susjedstvu putem tajne kupovine. Usporedba se provela između odabranih prodavaonica u susjedstvu vodećih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda i nezavisnih maloprodavača na području grada Zagreba i Šibensko-kninske županije.
tajna kupovina; tajni kupci; kvaliteta usluge; prodavaonice u susjedstvu
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Comparison of the service quality in the neighborhood stores through the mystery shopping
nije evidentirano
mystery shopping; mystery shoppers; service quality; neighborhood stores
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
15.10.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb