Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije (CROSBI ID 54788)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Gonan Božac, Marli ; Bačac Burić, Sanja
hrvatski
Lagermax AG i strategija tržišne ekspanzije
Počeci Lagermaxa AG datiraju iz 1922. godine. Danas je to jedna od 10 vodećih otpremničkih kuća na području jugoistočne Europe. Lagermax AED Croatia d.o.o.osnovano je 2000. godine u Republici Hrvatskoj te je u samo nekoliko godina nakon što je učvrstilo svoju poziciju otvorilo poslovnice u Beogradu, Nišu, Čačku, Novom Sadu, Sarajevu, Mostaru, Banja Luki, Tuzli, Ljubljani i Mariboru. Kontinuirani rast prihoda pokazatelj je dobrog odabira strategije i njene implementacije. Menadžment Lagermaxa razmišlja o proširenju na istočnoazijska tržišta.
tržišna pozicija, konkurencija, strategija tržišne ekspanzije, Lagermax AG
nije evidentirano
engleski
Lagermax AG and Market Expansion Strategy
nije evidentirano
market position, competition, market expansion strategy, Lagermax AG
nije evidentirano
Podaci o prilogu
346-361.
objavljeno
Podaci o knjizi
Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta
Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko
Zagreb: Sinergija nakladništvo
2014.
978-953-6895-55-7