Ledo - liderstvo i strateške opcije faze zrelosti (CROSBI ID 54781)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Gonan Božac, Marli ; Paulišić, Morena i Dragaš, Mirjana
hrvatski
Ledo - liderstvo i strateške opcije faze zrelosti
Ledo d.d. je hrvatska multinacionalna kompanija, tržišni lider u proizvodnji i prodaji sladoleda i smrznute hrane u regiji. Njegova povijest seže u 1959. godinu a od 1994. član je koncerna Agrokor. Lidersku poziciju osigurava: strategijom stvaranja snažnog brenda, inovativnim i kreativnim, dinamičnim i fleksibilnim pristupom klijentima, razumijevanjem specifičnosti svakog tržišta te razvojem recepata prilagođenim preferencijalnim potrošačima ; razvoj proizvoda baziran je na inovacijama. U budućnosti se očekuje daljnji razvoj proizvodnog asortimana, jačanje tržištne pozicije kao i širenje na nova tržišta.
tržišni lider, inovativnost, dodavanje vrijednosti, Ledo d.d.
nije evidentirano
engleski
Ledo - Leadership and Strategic Options in Maturity Stage
nije evidentirano
leader, innovation, adding value, Ledo d.d.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
46-76.
objavljeno
Podaci o knjizi
Poslovni slučajevi iz strateškog menadžmenta
Gonan Božac, Marli ; Tipurić, Darko
Zagreb: Sinergija nakladništvo
2014.
978-953-6895-55-7