Pregled bibliografske jedinice broj: 782325
Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća
Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 782325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća
(Public relations and creating the image of the company)
Autori
Katalinić , Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
04.09
Godina
2015
Stranica
67
Mentor
Mencer , Ivan
Ključne riječi
marketinške komunikacije; odnosi s javnošću; imidž poduzeća
(marketing communications; public relations; image of the company)
Sažetak
Komunikacija je važan dio poslovanja svakog poduzeća a u tržišnim uvjetima u kojima tehnološki i društveni razvoj neprestano razvijaju nove i sofisticiranije instrumente, oblike i kanale komunikacije sustavna i planirana komunikacija poduzeća postaje nužno potrebna za uspješno poslovanje poduzeća na tržištu. Marketinškom komunikacijom koja se odvija na razini poduzeća , vrši se koordinacija komunikacijskih poruka vezanih uz nove ili postojeće proizvode. Dok je krajnji cilj ukupnih promocijskih aktivnosti poduzeća prodatiproizvpd, krajnji cilj odnosa s javnošću, kao njenog sastavnog dijela, jest planirati, stvarati i održavati kvalitetan imidž za cjelokupno vrijeme od proizvodnje do prodaje. Odnosi s javnošću obuhvaćaju različite oblike komuniciranja, kao što su : odnosi s zaposlenicima, odnosi s medijima , odnosi s potrošačkom javnošću, odnosi s financijskom javnošću, odnosi s društvenom zajednicom, odnosi s javnom upravom i komuniciranje u vrijeme nepovoljne medijske situacije. S obzirom na važnost koja pripada imidžu u ukupnom poslovanju poduzeća, jasni se izdiže potreba za istraživanjem utjecaja odnosa s javnošću na imidž poduzeća, koji predstavlja važnu konkurentsku prednost poduzeća. Ovaj rad je imao temeljni cilj utvrditi važnost odnosa s javnošću prilikom kreiranja imidža poduzeća. U poslovnom svijetu definiranom komunikacijom sve više raste svijest o pozitivnim i negativnim učincima svakodnevne komunikacije. Navedeno rezultira sve izraženijom potrebom za organizacijom komunikacije u poduzeću, njezinim sustavnim planiranjem, artikulacijom i ciljanim prenošenjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka