Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća (CROSBI ID 398966)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Katalinić , Ivan Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća / Mencer , Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Katalinić , Ivan

Mencer , Ivan

hrvatski

Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća

Komunikacija je važan dio poslovanja svakog poduzeća a u tržišnim uvjetima u kojima tehnološki i društveni razvoj neprestano razvijaju nove i sofisticiranije instrumente, oblike i kanale komunikacije sustavna i planirana komunikacija poduzeća postaje nužno potrebna za uspješno poslovanje poduzeća na tržištu. Marketinškom komunikacijom koja se odvija na razini poduzeća , vrši se koordinacija komunikacijskih poruka vezanih uz nove ili postojeće proizvode. Dok je krajnji cilj ukupnih promocijskih aktivnosti poduzeća prodatiproizvpd, krajnji cilj odnosa s javnošću, kao njenog sastavnog dijela, jest planirati, stvarati i održavati kvalitetan imidž za cjelokupno vrijeme od proizvodnje do prodaje. Odnosi s javnošću obuhvaćaju različite oblike komuniciranja, kao što su : odnosi s zaposlenicima, odnosi s medijima , odnosi s potrošačkom javnošću, odnosi s financijskom javnošću, odnosi s društvenom zajednicom, odnosi s javnom upravom i komuniciranje u vrijeme nepovoljne medijske situacije. S obzirom na važnost koja pripada imidžu u ukupnom poslovanju poduzeća, jasni se izdiže potreba za istraživanjem utjecaja odnosa s javnošću na imidž poduzeća, koji predstavlja važnu konkurentsku prednost poduzeća. Ovaj rad je imao temeljni cilj utvrditi važnost odnosa s javnošću prilikom kreiranja imidža poduzeća. U poslovnom svijetu definiranom komunikacijom sve više raste svijest o pozitivnim i negativnim učincima svakodnevne komunikacije. Navedeno rezultira sve izraženijom potrebom za organizacijom komunikacije u poduzeću, njezinim sustavnim planiranjem, artikulacijom i ciljanim prenošenjem.

marketinške komunikacije; odnosi s javnošću; imidž poduzeća

nije evidentirano

engleski

Public relations and creating the image of the company

nije evidentirano

marketing communications; public relations; image of the company

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

04.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija