Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 782325

Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća


Katalinić , Ivan
Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 782325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća
(Public relations and creating the image of the company)

Autori
Katalinić , Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
04.09

Godina
2015

Stranica
67

Mentor
Mencer , Ivan

Ključne riječi
marketinške komunikacije; odnosi s javnošću; imidž poduzeća
(marketing communications; public relations; image of the company)

Sažetak
Komunikacija je važan dio poslovanja svakog poduzeća a u tržišnim uvjetima u kojima tehnološki i društveni razvoj neprestano razvijaju nove i sofisticiranije instrumente, oblike i kanale komunikacije sustavna i planirana komunikacija poduzeća postaje nužno potrebna za uspješno poslovanje poduzeća na tržištu. Marketinškom komunikacijom koja se odvija na razini poduzeća , vrši se koordinacija komunikacijskih poruka vezanih uz nove ili postojeće proizvode. Dok je krajnji cilj ukupnih promocijskih aktivnosti poduzeća prodatiproizvpd, krajnji cilj odnosa s javnošću, kao njenog sastavnog dijela, jest planirati, stvarati i održavati kvalitetan imidž za cjelokupno vrijeme od proizvodnje do prodaje. Odnosi s javnošću obuhvaćaju različite oblike komuniciranja, kao što su : odnosi s zaposlenicima, odnosi s medijima , odnosi s potrošačkom javnošću, odnosi s financijskom javnošću, odnosi s društvenom zajednicom, odnosi s javnom upravom i komuniciranje u vrijeme nepovoljne medijske situacije. S obzirom na važnost koja pripada imidžu u ukupnom poslovanju poduzeća, jasni se izdiže potreba za istraživanjem utjecaja odnosa s javnošću na imidž poduzeća, koji predstavlja važnu konkurentsku prednost poduzeća. Ovaj rad je imao temeljni cilj utvrditi važnost odnosa s javnošću prilikom kreiranja imidža poduzeća. U poslovnom svijetu definiranom komunikacijom sve više raste svijest o pozitivnim i negativnim učincima svakodnevne komunikacije. Navedeno rezultira sve izraženijom potrebom za organizacijom komunikacije u poduzeću, njezinim sustavnim planiranjem, artikulacijom i ciljanim prenošenjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Ivan Katalinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katalinić , Ivan
Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
Katalinić , I. (2015) 'Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Katalini\'{c}, Ivan}, year = {2015}, pages = {67}, keywords = {marketin\v{s}ke komunikacije, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, imid\v{z} poduze\'{c}a}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u i kreiranje imid\v{z}a poduze\'{c}a}, keyword = {marketin\v{s}ke komunikacije, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, imid\v{z} poduze\'{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Katalini\'{c}, Ivan}, year = {2015}, pages = {67}, keywords = {marketing communications, public relations, image of the company}, title = {Public relations and creating the image of the company}, keyword = {marketing communications, public relations, image of the company}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font