Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća (CROSBI ID 398966)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Katalinić , Ivan
Mencer , Ivan
hrvatski
Odnosi s javnošću i kreiranje imidža poduzeća
Komunikacija je važan dio poslovanja svakog poduzeća a u tržišnim uvjetima u kojima tehnološki i društveni razvoj neprestano razvijaju nove i sofisticiranije instrumente, oblike i kanale komunikacije sustavna i planirana komunikacija poduzeća postaje nužno potrebna za uspješno poslovanje poduzeća na tržištu. Marketinškom komunikacijom koja se odvija na razini poduzeća , vrši se koordinacija komunikacijskih poruka vezanih uz nove ili postojeće proizvode. Dok je krajnji cilj ukupnih promocijskih aktivnosti poduzeća prodatiproizvpd, krajnji cilj odnosa s javnošću, kao njenog sastavnog dijela, jest planirati, stvarati i održavati kvalitetan imidž za cjelokupno vrijeme od proizvodnje do prodaje. Odnosi s javnošću obuhvaćaju različite oblike komuniciranja, kao što su : odnosi s zaposlenicima, odnosi s medijima , odnosi s potrošačkom javnošću, odnosi s financijskom javnošću, odnosi s društvenom zajednicom, odnosi s javnom upravom i komuniciranje u vrijeme nepovoljne medijske situacije. S obzirom na važnost koja pripada imidžu u ukupnom poslovanju poduzeća, jasni se izdiže potreba za istraživanjem utjecaja odnosa s javnošću na imidž poduzeća, koji predstavlja važnu konkurentsku prednost poduzeća. Ovaj rad je imao temeljni cilj utvrditi važnost odnosa s javnošću prilikom kreiranja imidža poduzeća. U poslovnom svijetu definiranom komunikacijom sve više raste svijest o pozitivnim i negativnim učincima svakodnevne komunikacije. Navedeno rezultira sve izraženijom potrebom za organizacijom komunikacije u poduzeću, njezinim sustavnim planiranjem, artikulacijom i ciljanim prenošenjem.
marketinške komunikacije; odnosi s javnošću; imidž poduzeća
nije evidentirano
engleski
Public relations and creating the image of the company
nije evidentirano
marketing communications; public relations; image of the company
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
04.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka