Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Testing of inland destinations tourist brand design model (CROSBI ID 628426)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šerić, Neven ; Jerković, Martina ; Bučić, Karmen Testing of inland destinations tourist brand design model // Tourism in South East Europe … / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.). 2015. str. 415-427

Podaci o odgovornosti

Šerić, Neven ; Jerković, Martina ; Bučić, Karmen

engleski

Testing of inland destinations tourist brand design model

Prepoznatljiva marka destinacije je jedna od pretpostavki diferenciranog pozicioniranja na globalnom turističkom tržištu. Marka treba efektivno asocirati na resurse i ponudu destinacije. Turistička marka destinacije je marketinški alat, a tek posredno dizajnerski izazov. Marketinškom analizom treba utvrditi resurse i destinacijske ikone koji će osigurati jasnu diferencijaciju u percepciji turista. Kreiranje turističke marke destinacije je sustavan proces koji je preporučljivo provesti prema određenom modelu. Modelom se definiraju varijable marke koje sugeriraju preporučljive kategorije turističkih resursa i proizvoda koje treba istaknuti. Procesi kreiranja turističke marke su učestali kod priobalnih (kupališni turizam), i kod destinacija zimskog turizma. Zemlje na Mediteranu primarno turizam razvijaju u priobalnoj zoni. Priobalje je prostorno ograničeno morskom crtom i zaleđem koje je često turistički neiskorišteno. Raznovrsnost potencijalnih turističkih resursa zaobalja, ukoliko je povezano s priobaljem, perspektiva je oblikovanju konkurentnog integriranog turističkog proizvoda. U tom smislu, preporučljivo je brendirati zaobalne destinacije s perspektivnom turističkog razvoja. Da li je za brendiranje zaobalne destinacije preporučljiv iskustveni model koji se prakticira za priobalne destinacije? Ta dilema je bila temelj istraživačke hipoteze. Autori su nakon preliminarnih istraživanja proveli i anketu na uzorku od 200 posjetitelja zaobalja Dalmacije. Nalazima svih istraživanja su testirali iskustveni model kreiranja marke priobalne destinacije. U radu je predstavljen unaprijeđeni model, za kreiranje turističke marke zaobalne destinacije.

brand; destination; creation; hinterland; mode

Zbornik se referira u WOS (CPCI) bazi podataka i CABI PUBLISHING- CAB DIRECT ; EBSCO-ECONLIT ; PROQUEST ; SSRN

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

415-427.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

1848-4050

Podaci o skupu

3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015

predavanje

13.05.2015-16.05.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija