Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Autonomija kao determinanta uspješnog automarketinga (CROSBI ID 628420)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Penava Brekalo, Zvjezdana ; Marčinko, Ivana Autonomija kao determinanta uspješnog automarketinga // Zbornik radova I. međunarodnog interdisciplinarnog znanstvenog skupa Kultura, identitet, društvo - europski realiteti / Brekalo, Miljenko ; Banović-Markovski, Angelina ; Buntić, Mate et al. (ur.). Osijek : Zagreb: Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. str. 358-370

Podaci o odgovornosti

Penava Brekalo, Zvjezdana ; Marčinko, Ivana

hrvatski

Autonomija kao determinanta uspješnog automarketinga

Rad obrađuje motivacijske aspekt ljudskog ponašanja koji ukazuju zbog čega su neki ljudi uspješniji u automarketingu.

Automarketing ; motivacija ; autonmomna motivacija ; kontrolirajuća motivacija ; cilju usmjerena ponašanja.

Prijevod sažetaka Zvjezdana Penava Brekalo, Miriam Goll.

engleski

Autonomy as a determinant of successul auto- marketing

nije evidentirano

Auto-marketing ; motivation ; autonomous motivation ; controlled motivation ; goal-directed behavior.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

358-370.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Brekalo, Miljenko ; Banović-Markovski, Angelina ; Buntić, Mate ; Čolić, Snježana ; Jakimovski-tošić, Maja ; Kramarić, Zlatko ; Musić, Ivica ; , Pieniazek-Marković, Krystyna ; Špoljar Vržina, Sanja, Žužul, Ivana

Osijek : Zagreb: Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

978-953-7964-18-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija, Sociologija