Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mikrostrukturirani model metodičke interpretacije teksta narodne književnosti iz sakupljačkog opusa Balinta Vujkova (CROSBI ID 54742)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bežen, Ante ; Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina Mikrostrukturirani model metodičke interpretacije teksta narodne književnosti iz sakupljačkog opusa Balinta Vujkova // Dani Balinta Vujkova - Dani hrvatske knjige i riječi / Čeliković, Katarina (ur.). Subotica: Hrvatska čitaonica, 2014. str. 11-23

Podaci o odgovornosti

Bežen, Ante ; Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina

hrvatski

Mikrostrukturirani model metodičke interpretacije teksta narodne književnosti iz sakupljačkog opusa Balinta Vujkova

U radu se prikazuje mikrostrukturirani model interpretacije teksta Balinta Vujkova Mladi zdravi, vridni ko mravi. Metodička interpretacija utemeljena je na metodičkome pristupu nastavi književnosti u primarnome obrazovanju. Taj pristup uključuje metodički predložak, određenje književno-teorijskoga pojma (narodna pripovijetka) te odgovore na metodička pitanja Što?, Zašto? i Kako? u poučavanju teksta narodne književnosti. U sastavnice su metodičkoga instrumentarija uključeni slijed poučavanja, znanstvena utemeljenost i metodički pristup, metodički sustavi i pripadajući čimbenici. Metodička problematika obuhvaća sastavnice kurikula (unutarnje i vanjske uvjete učenja).

Balint Vujkov, narodna pripovijetka, mikrostrukturirani metodički model

nije evidentirano

engleski

Microstructured model of methodological interpretation of the text of folk literature from the Balint Vujkov's gatherer work

nije evidentirano

Balint Vujkov, folk tale, microstructured methodological model

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-23.

objavljeno

Podaci o knjizi

Čeliković, Katarina

Subotica: Hrvatska čitaonica

2014.

978-86-84783-25-9

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija