Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori (CROSBI ID 221677)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Sablić, Marija ; Rački, Željko ; Lesandrić, Marija Teachers' and University Students' Evaluation of Chosen Didactic Materials According to the Maria Montessori Pedagogy / Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 3; 755-782. doi: 10.15516/cje.v17i3.1054

Podaci o odgovornosti

Sablić, Marija ; Rački, Željko ; Lesandrić, Marija

hrvatski

Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori

Cilj istraživanja bio je ispitati učiteljske i studentske percepcije materijalnih, kognitivnih i afektivno-motivacijskih karakteristika te prihvaćenosti didaktičkih materijala koji se koriste u školama koje primjenjuju pedagogiju Marije Montessori. Utvrđeno je kako učitelji i studenti nedovoljno poznaju alternativne pedagoške koncepcije i smatraju da ih u Hrvatskoj ima premalo. Učiteljima se više sviđaju materijali za kozmički odgoj i matematiku, a studentima za jezik, iako učitelji pokazuju veću spremnost koristiti u nastavi materijal za jezik, a studenti za kozmički odgoj. I jedni i drugi materijale za kozmički odgoj smatraju najzahtjevnijima za izradu, ali i najkonkretnijima. Rezultati pokazuju da kada studenti i učitelji procjenjuju materijale vrijednima, poželjnima, potrebnima i korisnima tada ujedno izjavljuju i veću spremnost za korištenje tako pozitivno procijenjenih, a u ovom istraživanju ispitivanih, primjera Montessori didaktičkih materijala i u svojoj nastavi.

jezični odgoj ; kozmički odgoj ; matematika ; pedagoški pluralizam

nije evidentirano

engleski

Teachers' and University Students' Evaluation of Chosen Didactic Materials According to the Maria Montessori Pedagogy

Cilj istraživanja bio je ispitati učiteljske i studentske percepcije materijalnih, kognitivnih i afektivno-motivacijskih karakteristika te prihvaćenosti didaktičkih materijala koji se koriste u školama koje primjenjuju pedagogiju Marije Montessori. Utvrđeno je kako učitelji i studenti nedovoljno poznaju alternativne pedagoške koncepcije i smatraju da ih u Hrvatskoj ima premalo. Učiteljima se više sviđaju materijali za kozmički odgoj i matematiku, a studentima za jezik, iako učitelji pokazuju veću spremnost koristiti u nastavi materijal za jezik, a studenti za kozmički odgoj. I jedni i drugi materijale za kozmički odgoj smatraju najzahtjevnijima za izradu, ali i najkonkretnijima. Rezultati pokazuju da kada studenti i učitelji procjenjuju materijale vrijednima, poželjnima, potrebnima i korisnima tada ujedno izjavljuju i veću spremnost za korištenje tako pozitivno procijenjenih, a u ovom istraživanju ispitivanih, primjera Montessori didaktičkih materijala i u svojoj nastavi.

cosmic education ; educational pluralism ; language education ; mathematics

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (3)

2015.

755-782

objavljeno

1848-5189

1848-5197

10.15516/cje.v17i3.1054

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost