Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori (CROSBI ID 221677)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sablić, Marija ; Rački, Željko ; Lesandrić, Marija
hrvatski
Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori
Cilj istraživanja bio je ispitati učiteljske i studentske percepcije materijalnih, kognitivnih i afektivno-motivacijskih karakteristika te prihvaćenosti didaktičkih materijala koji se koriste u školama koje primjenjuju pedagogiju Marije Montessori. Utvrđeno je kako učitelji i studenti nedovoljno poznaju alternativne pedagoške koncepcije i smatraju da ih u Hrvatskoj ima premalo. Učiteljima se više sviđaju materijali za kozmički odgoj i matematiku, a studentima za jezik, iako učitelji pokazuju veću spremnost koristiti u nastavi materijal za jezik, a studenti za kozmički odgoj. I jedni i drugi materijale za kozmički odgoj smatraju najzahtjevnijima za izradu, ali i najkonkretnijima. Rezultati pokazuju da kada studenti i učitelji procjenjuju materijale vrijednima, poželjnima, potrebnima i korisnima tada ujedno izjavljuju i veću spremnost za korištenje tako pozitivno procijenjenih, a u ovom istraživanju ispitivanih, primjera Montessori didaktičkih materijala i u svojoj nastavi.
jezični odgoj ; kozmički odgoj ; matematika ; pedagoški pluralizam
nije evidentirano
engleski
Teachers' and University Students' Evaluation of Chosen Didactic Materials According to the Maria Montessori Pedagogy
Cilj istraživanja bio je ispitati učiteljske i studentske percepcije materijalnih, kognitivnih i afektivno-motivacijskih karakteristika te prihvaćenosti didaktičkih materijala koji se koriste u školama koje primjenjuju pedagogiju Marije Montessori. Utvrđeno je kako učitelji i studenti nedovoljno poznaju alternativne pedagoške koncepcije i smatraju da ih u Hrvatskoj ima premalo. Učiteljima se više sviđaju materijali za kozmički odgoj i matematiku, a studentima za jezik, iako učitelji pokazuju veću spremnost koristiti u nastavi materijal za jezik, a studenti za kozmički odgoj. I jedni i drugi materijale za kozmički odgoj smatraju najzahtjevnijima za izradu, ali i najkonkretnijima. Rezultati pokazuju da kada studenti i učitelji procjenjuju materijale vrijednima, poželjnima, potrebnima i korisnima tada ujedno izjavljuju i veću spremnost za korištenje tako pozitivno procijenjenih, a u ovom istraživanju ispitivanih, primjera Montessori didaktičkih materijala i u svojoj nastavi.
cosmic education ; educational pluralism ; language education ; mathematics
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (3)
2015.
755-782
objavljeno
1848-5189
1848-5197
10.15516/cje.v17i3.1054
Povezanost rada
Obrazovne znanosti, Pedagogija