Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 781634

Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori


Sablić, Marija; Rački, Željko; Lesandrić, Marija
Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori // Croatian Journal of Education, 17 (2015), 3; 755-782 doi:10.15516/cje.v17i3.1054 (međunarodna recenzija, prethodno priopcenje, znanstveni)


Naslov
Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori
(Teachers' and University Students' Evaluation of Chosen Didactic Materials According to the Maria Montessori Pedagogy)

Autori
Sablić, Marija ; Rački, Željko ; Lesandrić, Marija

Izvornik
Croatian Journal of Education (1848-5197) 17 (2015), 3; 755-782

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
Jezični odgoj ; kozmički odgoj ; matematika ; pedagoški pluralizam
(Cosmic Education ; Educational Pluralism ; Language Education ; Mathematics)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati učiteljske i studentske percepcije materijalnih, kognitivnih i afektivno-motivacijskih karakteristika te prihvaćenosti didaktičkih materijala koji se koriste u školama koje primjenjuju pedagogiju Marije Montessori. Utvrđeno je kako učitelji i studenti nedovoljno poznaju alternativne pedagoške koncepcije i smatraju da ih u Hrvatskoj ima premalo. Učiteljima se više sviđaju materijali za kozmički odgoj i matematiku, a studentima za jezik, iako učitelji pokazuju veću spremnost koristiti u nastavi materijal za jezik, a studenti za kozmički odgoj. I jedni i drugi materijale za kozmički odgoj smatraju najzahtjevnijima za izradu, ali i najkonkretnijima. Rezultati pokazuju da kada studenti i učitelji procjenjuju materijale vrijednima, poželjnima, potrebnima i korisnima tada ujedno izjavljuju i veću spremnost za korištenje tako pozitivno procijenjenih, a u ovom istraživanju ispitivanih, primjera Montessori didaktičkih materijala i u svojoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Citiraj ovu publikaciju

Sablić, Marija; Rački, Željko; Lesandrić, Marija
Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori // Croatian Journal of Education, 17 (2015), 3; 755-782 doi:10.15516/cje.v17i3.1054 (međunarodna recenzija, prethodno priopcenje, znanstveni)
Sablić, M., Rački, Ž. & Lesandrić, M. (2015) Učiteljska i studentska procjena odabranoga didaktičkog materijala prema pedagogiji Marije Montessori. Croatian Journal of Education, 17 (3), 755-782 doi:10.15516/cje.v17i3.1054.
@article{article, year = {2015}, pages = {755-782}, DOI = {10.15516/cje.v17i3.1054}, keywords = {Cosmic Education, Educational Pluralism, Language Education, Mathematics}, journal = {Croatian Journal of Education}, doi = {10.15516/cje.v17i3.1054}, volume = {17}, number = {3}, issn = {1848-5197}, title = {Teachers' and University Students' Evaluation of Chosen Didactic Materials According to the Maria Montessori Pedagogy}, keyword = {Cosmic Education, Educational Pluralism, Language Education, Mathematics} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Citati