Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima (CROSBI ID 221622)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Simel, Sanja Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 133-143

Podaci o odgovornosti

Simel, Sanja

hrvatski

Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima

Psihologijskim je istraživanjima utvrđeno da, ako želimo sretne učenike, ne trebamo im pomoći samo u rješavanju potencijalnih poteškoća, već se trebamo usmjeriti i na ono pozitivno što kod njih postoji, njihove potencijale i talente. Potrebno je i iz pedagogijske perspektive istražiti na što se najčešće usmjeravamo kod učenika. Stoga, svrha je ovog rada utvrditi zastupljenost pozitivne orijentacije u odgoju u hrvatskim znanstvenim pedagoškim časopisima, odnosno koliko se u pedagoškim istraživanjima posvećuje pozornosti učenikovim potencijalima i talentima te uvjetima za njihovo ostvarivanje, u odnosu na čestoću bavljenja odgojnim problemima i neutralno usmjerena istraživanja. Rezultati analize ukazuju na manjak istraživanja i teorijskih radova iz perspektive pozitivne orijentacije u odgoju te na potrebu za dubljim teorijskim i praktičnim promišljanjem samog pojma "pozitivna orijentacija u odgoju", koji ne ostaje više samo na razini odgojno-obrazovnog načela. Takvo promišljanje pojma s obzirom na pedagogijske pojmove može pridonijeti teorijskim spoznajama, ali i unaprijediti pedagošku praksu, što bi u konačnici moglo rezultirati češćim istraživanjem ovog, u pedagogiji, još uvijek zanemarenog područja.

pedagogijska teorija ; pedagoška praksa ; potencijali i talenti učenika ; samoaktualizacija ; svrha odgoja.

nije evidentirano

engleski

Positive orientation to education in pedagogical journals

nije evidentirano

pedagogical theory ; pedagigcal practice ; potential and talents of students ; self-actualization ; purpose of education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65 (Tematski broj)

2016.

133-143

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice