Metodika poučavanja hrvatskog kao stranog jezika u odrasloj dobi (CROSBI ID 398770)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sudar, Ivana
Alerić, Marko ; Mildner, Vesna
hrvatski
Metodika poučavanja hrvatskog kao stranog jezika u odrasloj dobi
Broj učenika koji odlučuju učiti hrvatski kao strani jezik u stalnom je porastu. Na poučavanje hrvatskog kao stranog jezika utječu brojni čimbenici poput osobina ličnosti, inteligencije, smisla za jezik, tolerancije, motivacije, stilova učenja, strukture materinskog i stranog jezika, njihove međusobne interakcije, strategija usvajanja te dobi. Dob kao jedan od čimbenika ima veliki utjecaj na to kako ćemo usvajati strani jezik jer u različitoj dobi različito učimo. Dob u kojoj se jezik uči ima velik utjecaj na uspjeh u usvajanju jezik. Brojna istraživanja potvrđuju hipotezu o postojanju kritičnog razdoblja nakon kojeg opada sposobnost za učenje novih jezika. Bez obzira na tu tezu, sa sigurnošću se može tvrditi da dob ima utjecaj na motivaciju i stavove prilikom učenja jezika, a upravo su motivacija i stavovi jedni od glavnih čimbenika u nastavnom procesu. Dob utječe i na druge elemente nastavnog procesa kao što su izbor nastavnih materijala i nastavnih strategija koji su prilagođeni s obzirom na dob u kojoj učenici uče strani jezik.
hrvatski kao strani jezik; dob kao čimbenik; učenje stranog jezika; motivacija; analiza udžbenika
nije evidentirano
engleski
Teaching methods in teaching Croatian to adults
nije evidentirano
Croatian as a foreign language; age factor; learning foreign language; motivation; analysis of textbook
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
28.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb