Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Luksuzna marka destinacije (CROSBI ID 398728)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dobra, Andreja Luksuzna marka destinacije / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Dobra, Andreja

Krupka, Zoran

hrvatski

Luksuzna marka destinacije

Razdoblje globalizacije, osim što je pridonijelo internacionalizaciji poslovanja, tehnološkom razvoju te pružanju informacija u realnom vremenu, ujedno je omogućilo veću mobilnost ljudi na globalnoj razini, što je u konačnici rezultiralo stvaranju potreba za novim proizvodima, uslugama i iskustvu. Jedne od industrija na koje su značajno utjecale globalne promjene su turizam i industrija luksuza. Uvidom u literaturu uviđena je potreba za postavljanjem novog koncepta, luksuzne marke destinacije, čiji temelji počivaju na sjedinjavanju komponenti luksuzne ponude i turizma, s ciljem zadovoljavanja potreba luksuznih potrošača koji su ujedno u ulozi turista. Tako je predloženo i temeljem teorije definirano osam čimbenika koji utječu na luksuznost marke destinacije. Također je predložen model koji osim navedenih čimbenika i njihovog utjecaja na luksuznost marke destinacije, ukazuje i na vezu između luksuznosti marke destinacije i lojalnost potrošača uz moderatorski utjecaj zadovoljstva i predodžbe o sebi. Kako bi se ispitao utjecaj varijabli u modelu provedeno je primarno istraživanje na uzorku ispitanika iz 16 zemalja. Rezultatima istraživanja ukazalo se na značaj pojedinih čimbenika u izgradnji luksuzne marke destinacije, kao i njezinog utjecaja na lojalnost potrošača uz moderatorski utjecaj zadovoljstva i predodžbe o sebi. Implikacije istraživanja značajne su za sve dionike koji posluju u industrijama luksuza i turizma, budući da objašnjavaju kako i u kojoj mjeri potrošači percipiraju i vrednuju pojedine čimbenike te kako se sukladno tome ponašaju i što u konačnici očekuju da im bude pruženo u luksuznoj turističkoj destinaciji.

luksuzna marka; marka destinacije; luksuzna marka destinacije; lojalnost potrošača; zadovoljstvo potrošača; predodžba o sebi

nije evidentirano

engleski

Luxury Destination Brand

nije evidentirano

Luxury brand; Destination brand; Luxury destination brand; Customer loyalty; Customer satisfaction; Self-image

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

25.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija