Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada (CROSBI ID 398727)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dolić, Marina Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Dolić, Marina

Krupka, Zoran

hrvatski

Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada

Grad je proizvod koji je jedinstven i kojeg karakterizira nešto kompliciranije upravljanje markom. Na izgradnju imidža marke grada utječu gospodarski, politički, kulturno-povijesni i mnogi drugi čimbenici. Povijesna događanja su čimbenik koji ima snažan utjecaj na izgradnju imidža grada i često predstavljaju problem u izgradnji pozitivnog imidža grada. U Hrvatskoj taj problem ima grad Vukovar, koji je poznat po stradanjima iz Domovinskog rata i njegov imidž se često povezuje isključivo s tim događajima. Također, često se na njega gleda kao na grad žrtve i kao na grad heroj, tako da je teško odrediti ima li pozitivan ili negativan imidž.

grad kao proizvod; marka grada; imidž marke grada; povijest; povijesna događanja; Drugi svjetski rat; Vukovar; Domovinski rat

nije evidentirano

engleski

Impact of historical events on city brand image

nije evidentirano

city as product; city brand; city brand image; history; historical events; World War II.; Vukovar; Homeland War

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

25.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija