Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada (CROSBI ID 398727)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dolić, Marina
Krupka, Zoran
hrvatski
Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada
Grad je proizvod koji je jedinstven i kojeg karakterizira nešto kompliciranije upravljanje markom. Na izgradnju imidža marke grada utječu gospodarski, politički, kulturno-povijesni i mnogi drugi čimbenici. Povijesna događanja su čimbenik koji ima snažan utjecaj na izgradnju imidža grada i često predstavljaju problem u izgradnji pozitivnog imidža grada. U Hrvatskoj taj problem ima grad Vukovar, koji je poznat po stradanjima iz Domovinskog rata i njegov imidž se često povezuje isključivo s tim događajima. Također, često se na njega gleda kao na grad žrtve i kao na grad heroj, tako da je teško odrediti ima li pozitivan ili negativan imidž.
grad kao proizvod; marka grada; imidž marke grada; povijest; povijesna događanja; Drugi svjetski rat; Vukovar; Domovinski rat
nije evidentirano
engleski
Impact of historical events on city brand image
nije evidentirano
city as product; city brand; city brand image; history; historical events; World War II.; Vukovar; Homeland War
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
25.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb