Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće (CROSBI ID 398722)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Nađ, Martina
Krupka, Zoran
hrvatski
Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće
Danas smo suočeni s nezaustavljivom evolucijom, gdje promjene generacija postaju sve vidljivije. Ulazak nove generacije se može okarakterizirati kao dolazak tkz. generacije Y. Pred poduzetnicima, a znatno više pred marketinškim stručnjacima, stoji velik izazov za suočavanje s ovom potencijalnom skupinom potrošača. Taj pristup zahtjeva korištenje novih komunikacijskih puteva i optimalnih oblika komunikacije. Ovaj diplomski rad proučava generaciju Y te njihove glavne generacijske karakteristike, preferencije i stavove o globalnim markama odjeće.
Y generacija; globalne marke; stavovi
nije evidentirano
engleski
Study of Y Generation Consumer Attitudes about the Global Apparel Brands
nije evidentirano
Y generation; global apparel brands; attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
24.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb