Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće (CROSBI ID 398722)

Ocjenski rad | diplomski rad

Nađ, Martina Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Nađ, Martina

Krupka, Zoran

hrvatski

Istraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće

Danas smo suočeni s nezaustavljivom evolucijom, gdje promjene generacija postaju sve vidljivije. Ulazak nove generacije se može okarakterizirati kao dolazak tkz. generacije Y. Pred poduzetnicima, a znatno više pred marketinškim stručnjacima, stoji velik izazov za suočavanje s ovom potencijalnom skupinom potrošača. Taj pristup zahtjeva korištenje novih komunikacijskih puteva i optimalnih oblika komunikacije. Ovaj diplomski rad proučava generaciju Y te njihove glavne generacijske karakteristike, preferencije i stavove o globalnim markama odjeće.

Y generacija; globalne marke; stavovi

nije evidentirano

engleski

Study of Y Generation Consumer Attitudes about the Global Apparel Brands

nije evidentirano

Y generation; global apparel brands; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

24.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija