Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda (CROSBI ID 398721)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marinić, Milena
Krupka, Zoran
hrvatski
Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda
Imidž zemlje često je istraživan u aspektu korištenja istoga kao informacije tijekom evaluacijskog procesa potrošača. Međutim, relevantan je aspekt integriranosti karakteristika imidža zemlje u identitetima marki proizvoda. Upravo zbog toga cilj ovoga rada je doprinijeti teorijskim okvirom i empirijskim nalazima načine i razloge zašto i kada integrirati elemente imidža određene zemlje u identitetu marke proizvoda. Istraživanje ovog rada koncipirano je kroz dva dijela gdje ono prikazuje kakav je utjecaj razine prepoznatljivosti imidža zemlje na razinu integracije elemenata istoga u identitetima marki proizvoda, ali i kolika je zaista prepoznatljivost već integriranih elemenata imidža zemlje u određenim markama proizvodima među potrošačima.
identitet zemlje; imidž zemlje; identitet marke proizvoda; imidž marke proizvoda; potrošač; Italija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Integration Of Country Image Elements In Product Brand Identity Development
nije evidentirano
country indentity; country image; product brand identity; product brand image; customer; Italy; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
24.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb