Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda (CROSBI ID 398721)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marinić, Milena Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Marinić, Milena

Krupka, Zoran

hrvatski

Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda

Imidž zemlje često je istraživan u aspektu korištenja istoga kao informacije tijekom evaluacijskog procesa potrošača. Međutim, relevantan je aspekt integriranosti karakteristika imidža zemlje u identitetima marki proizvoda. Upravo zbog toga cilj ovoga rada je doprinijeti teorijskim okvirom i empirijskim nalazima načine i razloge zašto i kada integrirati elemente imidža određene zemlje u identitetu marke proizvoda. Istraživanje ovog rada koncipirano je kroz dva dijela gdje ono prikazuje kakav je utjecaj razine prepoznatljivosti imidža zemlje na razinu integracije elemenata istoga u identitetima marki proizvoda, ali i kolika je zaista prepoznatljivost već integriranih elemenata imidža zemlje u određenim markama proizvodima među potrošačima.

identitet zemlje; imidž zemlje; identitet marke proizvoda; imidž marke proizvoda; potrošač; Italija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Integration Of Country Image Elements In Product Brand Identity Development

nije evidentirano

country indentity; country image; product brand identity; product brand image; customer; Italy; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

24.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija