Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 398720)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kos, Antonija
Krupka, Zoran
hrvatski
Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj
Ovim radom prikazan je koncept lojalnosti kao dio tržišne vrijednosti marke. U radu se pojmovno definira lojalnost, sagledavaju se načini mjerenja lojalnosti, objašnjavaju razine lojalnosti i definiraju faze koje sačinjavaju lojalnost kod potrošača. U radu se također predstavljaju najvažniji čimbenici koji utječu na izgradnju potrošačeve lojalnosti prema određenoj marki ili proizvodu. Nakon teorijskog dijela provodi se primarno istraživanje o lojalnosti hrvatskih potrošača marki kave. Na kraju rada donose se najvažniji zaključci na temelju provedenog teorijskog i empirijskog istraživanja.
tržišna vrijednost marke; lojalnost potrošača; lojalnost marki; razine lojalnosti; faze lojalnosti; čimbenici lojalnosti
nije evidentirano
engleski
Customer Loyalty to Coffee Brands in Republic of Croatia
nije evidentirano
brand equity; customer loyalty; brand loyalty; levels of loyalty; phases of loyalty; factors affecting loyalty
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
24.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb