Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 398720)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kos, Antonija Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kos, Antonija

Krupka, Zoran

hrvatski

Lojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj

Ovim radom prikazan je koncept lojalnosti kao dio tržišne vrijednosti marke. U radu se pojmovno definira lojalnost, sagledavaju se načini mjerenja lojalnosti, objašnjavaju razine lojalnosti i definiraju faze koje sačinjavaju lojalnost kod potrošača. U radu se također predstavljaju najvažniji čimbenici koji utječu na izgradnju potrošačeve lojalnosti prema određenoj marki ili proizvodu. Nakon teorijskog dijela provodi se primarno istraživanje o lojalnosti hrvatskih potrošača marki kave. Na kraju rada donose se najvažniji zaključci na temelju provedenog teorijskog i empirijskog istraživanja.

tržišna vrijednost marke; lojalnost potrošača; lojalnost marki; razine lojalnosti; faze lojalnosti; čimbenici lojalnosti

nije evidentirano

engleski

Customer Loyalty to Coffee Brands in Republic of Croatia

nije evidentirano

brand equity; customer loyalty; brand loyalty; levels of loyalty; phases of loyalty; factors affecting loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

24.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija