Franšizam kao strategija poduzetništva na primjeru poduzeća u tekstilnoj industriji (CROSBI ID 398708)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Murgić, Ines
Petljak, Kristina
hrvatski
Franšizam kao strategija poduzetništva na primjeru poduzeća u tekstilnoj industriji
Započeti poslovanje je moguće osnivanjem novog subjekta, kupovinom već postojećeg ili pokretanjem franšiznog posla. Za pokretanje novog posla bitni su preduvjeti, među kojima je najvažnija kvalitetna ideja, ali isto tako i početni kapital. Pri pokretanju posla mogu se pojaviti poteškoće u financiranju, postojeća konkurencija te proces uhodavanja poslovanja i vrijeme koje je potrebno za izgradnju vlastitog tržišnog položaja. Kupovinom postojećeg posla izbjegavaju se navedeni rizici i omogućavaju prilike za ostvarenje dobiti. To se postiže ukoliko se kupuje poduzeće koje nema zastarjeli proizvod ili nepodmirene obveze, odnosno čije je financijsko stanje dobro. U radu se prikazuje mogućnost franšiznog poslovanja na primjeru poduzeća u tekstilnoj industriji te ulaganja i troškovi istog-. Prikazuje se poduzeće Benetton Group S.p.A. kao franšizora i poduzeće Aria d.o.o. kao franšizanta. Cilj je rada prikazati značajke i karakteristike franšiznog poslovanja na primjeru poduzeća, potrebna ulaganja i troškove koji pri tome nastaju te prednosti, nedostatke i iskustva takvoga načina poslovanja.
franšiza; franšizam; franšizor; franšizant; Benetton Group S.p.A.; Aria d.o.o.
diplomski rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Turizam, kolegij Osnove poduzetništva
engleski
Franchising as entrepreneurial strategy of the textile company
nije evidentirano
franchise; franchising; franchisor; franchisee; Benetton Group SpA; Air Ltd.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
28.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb