Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 398670)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Plantić, Monika Istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb / Fakultet organizacije i informatike, . 2015

Podaci o odgovornosti

Plantić, Monika

Petljak, Kristina

hrvatski

Istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda

U radu se analizira tržište trgovačkih maraka, s posebnim osvrtom na asortiman trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda u drogerijama. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da su potrošači sve skloniji kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda, pri čemu 95% potrošača kupuje trgovačke marke. Kao razlog kupovine ispitanici navode upravo cjenovnu povoljnost proizvoda trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke marke. Kao razlog ponovne kupnje u najvećem broju njih 71% navodi pozitivno iskustvo, što dokazuje da su zadovoljni kvalitetom proizvoda te cijenom. Prema rezultatima primarnog istraživanja, oglašavanje i promocija trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda ne utječe na kupovinu za većinu ispitanika te potrošači koji su cjenovno osjetljivi skloni su kupnji povoljnijih proizvoda. Potrošači trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda nisu impulzivni kupci te ih 50% smatra da su trgovačke marke jednake kvalitete kao i proizvođačke marke kozmetičkih proizvoda. Ispitanici su zadovoljni ponudom proizvoda trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda u drogerijama dm, BIPA, Kozmo i Müller, a najviše kupuju trgovačke marke ženske kozmetike, osobne higijene te muške kozmetike.

trgovačke marke; kozmetički proizvodi; ponašanje potrošača

završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje

engleski

Research on preferences and attitudes of consumers on the purchase of cosmetics private label products

nije evidentirano

private label; cosmetic products; consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

25.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb; Fakultet organizacije i informatike

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija