Istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 398670)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Plantić, Monika
Petljak, Kristina
hrvatski
Istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka, s posebnim osvrtom na asortiman trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda u drogerijama. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje preferencija i stavova potrošača o kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da su potrošači sve skloniji kupovini trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda, pri čemu 95% potrošača kupuje trgovačke marke. Kao razlog kupovine ispitanici navode upravo cjenovnu povoljnost proizvoda trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke marke. Kao razlog ponovne kupnje u najvećem broju njih 71% navodi pozitivno iskustvo, što dokazuje da su zadovoljni kvalitetom proizvoda te cijenom. Prema rezultatima primarnog istraživanja, oglašavanje i promocija trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda ne utječe na kupovinu za većinu ispitanika te potrošači koji su cjenovno osjetljivi skloni su kupnji povoljnijih proizvoda. Potrošači trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda nisu impulzivni kupci te ih 50% smatra da su trgovačke marke jednake kvalitete kao i proizvođačke marke kozmetičkih proizvoda. Ispitanici su zadovoljni ponudom proizvoda trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda u drogerijama dm, BIPA, Kozmo i Müller, a najviše kupuju trgovačke marke ženske kozmetike, osobne higijene te muške kozmetike.
trgovačke marke; kozmetički proizvodi; ponašanje potrošača
završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje
engleski
Research on preferences and attitudes of consumers on the purchase of cosmetics private label products
nije evidentirano
private label; cosmetic products; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
25.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb; Fakultet organizacije i informatike
Zagreb