Istraživanje kupovine trgovačkih maraka u kategoriji smrznute hrane (CROSBI ID 398668)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Cesarec, Andreja
Petljak, Kristina
hrvatski
Istraživanje kupovine trgovačkih maraka u kategoriji smrznute hrane
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka, s posebnim osvrtom na trgovačke marke u kategoriji smrznute hrane. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje kupovine trgovačkih maraka u kategoriji smrznute hrane. Rezultati primarnog istraživanja upućuju da 85% ispitanika kupuje trgovačke marke smrznute hrane. Smrznutu hranu ispitanici najčešće konzumiraju barem jednom tjedno ili jednom mjesečno. Najčešći razlozi zbog kojih ispitanici kupuju trgovačke marke jesu što su cjenovno povoljnije od proizvođačkih maraka te zbog čestih akcija i popusta. Također, 35, 9% ispitanika se složilo sa tvrdnjom da kupuju trgovačke marke smrznute hrane zbog povoljnije cijene od proizvođačkih maraka. Čak 28% ispitanika slaže se da su trgovačke marke smrznute hrane jednake kvalitete kao i proizvođačke marke. Kod kupovine smrznutih proizvoda, dominira smrznuto povrće koje kupuje 82% ispitanika te smrznuta riba koju kupuje 65% ispitanika.
trgovačke marke; smrznuta hrana; ponašanje potrošača
završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje
engleski
Research on private label purchase in frozen food category
nije evidentirano
private label; frozen food; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
25.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb; Fakultet organizacije i informatike
Zagreb