Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje kupovine trgovačkih maraka u kategoriji smrznute hrane (CROSBI ID 398668)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Cesarec, Andreja Istraživanje kupovine trgovačkih maraka u kategoriji smrznute hrane / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb / Fakultet organizacije i informatike, . 2015

Podaci o odgovornosti

Cesarec, Andreja

Petljak, Kristina

hrvatski

Istraživanje kupovine trgovačkih maraka u kategoriji smrznute hrane

U radu se analizira tržište trgovačkih maraka, s posebnim osvrtom na trgovačke marke u kategoriji smrznute hrane. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje kupovine trgovačkih maraka u kategoriji smrznute hrane. Rezultati primarnog istraživanja upućuju da 85% ispitanika kupuje trgovačke marke smrznute hrane. Smrznutu hranu ispitanici najčešće konzumiraju barem jednom tjedno ili jednom mjesečno. Najčešći razlozi zbog kojih ispitanici kupuju trgovačke marke jesu što su cjenovno povoljnije od proizvođačkih maraka te zbog čestih akcija i popusta. Također, 35, 9% ispitanika se složilo sa tvrdnjom da kupuju trgovačke marke smrznute hrane zbog povoljnije cijene od proizvođačkih maraka. Čak 28% ispitanika slaže se da su trgovačke marke smrznute hrane jednake kvalitete kao i proizvođačke marke. Kod kupovine smrznutih proizvoda, dominira smrznuto povrće koje kupuje 82% ispitanika te smrznuta riba koju kupuje 65% ispitanika.

trgovačke marke; smrznuta hrana; ponašanje potrošača

završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje

engleski

Research on private label purchase in frozen food category

nije evidentirano

private label; frozen food; consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

25.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb; Fakultet organizacije i informatike

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija