A communicative-functional approach to Šegrt Hlapić in contemporary teaching (CROSBI ID 54700)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krumes Šimunović, Irena ; Potnar-Matković, Gordana
engleski
A communicative-functional approach to Šegrt Hlapić in contemporary teaching
Rad se bavi istraživanjem novoga metodičkoga pristupa romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić u trećem razredu osnovne škole u okviru suvremene nastave. Kvantitativno istraživanje s usporednim skupinama (kontrolni i eksperimentalni razred) provodi se s ciljem afirmiranja razvoja učeničkih komunikacijskih kompetencija na razini funkcionalne primjene, poticanja temeljnih jezičnih djelatnosti u okvirima otvorenoga nastavnog sustava i rada po postajama. Pasivno teorijsko jezično znanje pretvara se u aktivnu i višesmjernu komunikaciju u radu na književnom tekstu kao polazištu. Poticanje razvoja jezičnih djelatnosti utemeljeno je na unutarpredmetnoj i međupredmetnoj korelaciji i integraciji nastavnih sadržaja kao i na prednostima koje u poučavanju nudi komunikacijsko-funkcionalni pristup.
communicative-functional approach, functional linguistics, communicative competence, open teaching, learning stations, mother tongue
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
501-516.
objavljeno
Podaci o knjizi
"Šegrt Hlapić" Od čudnovatog do čudesnog
Majhut, B., Narančić Kovač, S., Lovrić Kralj, S.
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu
2015.
978-953-57604-1-2