Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 780366

Komunikacijsko-funkcionalni pristup Šegrtu Hlapiću u suvremenoj nastavi


Krumes Šimunović, Irena; Potnar-Matković, Gordana
Komunikacijsko-funkcionalni pristup Šegrtu Hlapiću u suvremenoj nastavi // "Šegrt Hlapić" Od čudnovatog do čudesnog / Majhut, B., Narančić Kovač, S., Lovrić Kralj, S. (ur.).
Zagreb - Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod, 2015. str. 501-516


CROSBI ID: 780366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijsko-funkcionalni pristup Šegrtu Hlapiću u suvremenoj nastavi
(A communicative-functional approach to Šegrt Hlapić in contemporary teaching)

Autori
Krumes Šimunović, Irena ; Potnar-Matković, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
"Šegrt Hlapić" Od čudnovatog do čudesnog

Urednik/ci
Majhut, B., Narančić Kovač, S., Lovrić Kralj, S.

Izdavač
Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod

Grad
Zagreb - Slavonski Brod

Godina
2015

Raspon stranica
501-516

ISBN
978-953-57604-1-2

Ključne riječi
komunikacijsko-funkcionalni pristup, funkcionalna lingvistika, komunikacijske kompetencije, otvorena nastava, rad po postajama, hrvatski kao materinski jezik
(communicative-functional approach, functional linguistics, communicative competence, open teaching, learning stations, mother tongue)

Sažetak
Rad se bavi istraživanjem novoga metodičkoga pristupa romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić u trećem razredu osnovne škole u okviru suvremene nastave. Kvantitativno istraživanje s usporednim skupinama (kontrolni i eksperimentalni razred) provodi se s ciljem afirmiranja razvoja učeničkih komunikacijskih kompetencija na razini funkcionalne primjene, poticanja temeljnih jezičnih djelatnosti u okvirima otvorenoga nastavnog sustava i rada po postajama. Pasivno teorijsko jezično znanje pretvara se u aktivnu i višesmjernu komunikaciju u radu na književnom tekstu kao polazištu. Poticanje razvoja jezičnih djelatnosti utemeljeno je na unutarpredmetnoj i međupredmetnoj korelaciji i integraciji nastavnih sadržaja kao i na prednostima koje u poučavanju nudi komunikacijsko-funkcionalni pristup.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Krumes (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Krumes Šimunović, Irena; Potnar-Matković, Gordana
Komunikacijsko-funkcionalni pristup Šegrtu Hlapiću u suvremenoj nastavi // "Šegrt Hlapić" Od čudnovatog do čudesnog / Majhut, B., Narančić Kovač, S., Lovrić Kralj, S. (ur.).
Zagreb - Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod, 2015. str. 501-516
Krumes Šimunović, I. & Potnar-Matković, G. (2015) Komunikacijsko-funkcionalni pristup Šegrtu Hlapiću u suvremenoj nastavi. U: Majhut, B., Narančić Kovač, S., Lovrić Kralj, S. (ur.) "Šegrt Hlapić" Od čudnovatog do čudesnog. Zagreb - Slavonski Brod, Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod, str. 501-516.
@inbook{inbook, year = {2015}, pages = {501-516}, keywords = {communicative-functional approach, functional linguistics, communicative competence, open teaching, learning stations, mother tongue}, isbn = {978-953-57604-1-2}, title = {A communicative-functional approach to \v{S}egrt Hlapi\'{c} in contemporary teaching}, keyword = {communicative-functional approach, functional linguistics, communicative competence, open teaching, learning stations, mother tongue}, publisher = {Hrvatska udruga istra\v{z}iva\v{c}a dje\v{c}je knji\v{z}evnosti, Ogranak Matice hrvatske Slavonski Brod}, publisherplace = {Zagreb - Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font