Imidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji (CROSBI ID 398585)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Katić, Robertina
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Imidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji
U radu se istražuje utjecaj zemlje porijekla na percepciju proizvoda na primjeru Hrvatske i Australije, odnosno istražuje se imidž koji Hrvatska i hrvatski proizvodi imaju u svijesti građana Australije. Primarno istraživanje provedeno je putem anketnog upitnika u kojemu su pitanja određena prema radu kolegice Alide Valić. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku građana Australije. Podaci su prikupljani tijekom razdoblja od 6 mjeseci na području Australije putem interneta. Ispitanici su podijeljeni u dvije kategorije zbog eliminiranja moguće subjektivnosti kada bi se ispitivala samo hrvatska dijaspora. Prva kategorija bili su Australci s hrvatskim podrijetlom, a druga kategorija Australci koji nisu porijeklom povezani s Hrvatskom. Veličina prigodnog uzorka je 115 ispitanika, od čega je 60 Australaca s hrvatskim porijeklom, a 55 koji to nisu. Istraživanje je pokazalo da su hrvatski iseljenici i njihovi potomci dovoljno dobro upoznati s trenutačnom političkom, gospodarskom i socijalnom situacijom u Hrvatskoj te da iseljenici koji su emigrirali u Australiju nemaju povoljniju percepciju o Hrvatskoj i hrvatskim proizvodima od njihovih potomaka. Nadalje, pokazalo se da je turizam odabran kao najprepoznatljivija industrija u Hrvatskoj te da imidž Hrvatske među iseljenicima i njihovim potomcima ima tendenciju stalnog poboljšanja. Doprinosom rada smatra se identifikacija važnosti zemlje porijekla pri izboru marke proizvoda. Osim toga, daju se prijedlozi poduzećima, vladama i državnim institucijama za poboljšanje i unapređenje vlastitog imidža.
imidž zemlje porijekla; Hrvatska i hrvatski proizvodi; Australija; percepcija i izbor marke proizvoda
nije evidentirano
engleski
Image of Croatia and Croatian products in Australia
nije evidentirano
image of the country of origin; Croatia and Croatian products; Australia; perception and choice of product brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb