Početna kompetencija predškolskog odgojitelja (CROSBI ID 398558)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gojić Kajzer, Danka
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Početna kompetencija predškolskog odgojitelja
Obrazovanje i profesionalni razvoj odgojitelja ključno je pitanje unutar struke koja promišlja o utjecaju kvalitetnog kadra na unapređenje iste. Postavlja se pitanje koje su to kompetencije odgojitelja koje im pomažu nositi se sa zahtjevima društva znanja. U radu raspravljamo o osobnom i profesionalnom razvoju odgojitelja u čije središte stavljamo razvoj praktične kompetencije. Kompetenciju određujemo kao razvojnu kategoriju koju uvelike određuje i spremnost na cjeloživotno učenje i istraživanje. A refleksivnu praksu povezujemo uz pojam cjeloživotnog učenja kao proces kontinuiranog osobnog usavršavanja
profesionalna kompetencija odgojitelja; obrazovanje odgojitelja; inicijalna kompetencija; refleksivni praktičar; cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Initial competence of preschool teachers
nije evidentirano
pre-school teacher's professional competences; teacher's education; initial competence; reflexive practitioner; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
12.02.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek