Poticajno okruženje za igru i učenje u dječjem vrtiću (CROSBI ID 398554)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Štengl, Martina
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Poticajno okruženje za igru i učenje u dječjem vrtiću
Poticajno okruženje daje dovoljno mogućnosti za djetetovo izražavanje, njegove stvaralačke mogućnosti, pozitivnu emocionalnu klimu, komunikaciju i vršnjačku interakciju. Unutarnje i vanjsko uređenje mora biti pažljivo isplanirano u funkciji djeteta. Vrlo bitnu ulogu ima odgojitelj kao promatrač koji osluškuje djetetove interese, potrebe i mogućnosti, sebe i svoju praksu. Okruženje za življenje i učenje djece mora biti strukturirano tako da promovira ; samoregulaciju, neovisnost, suradnju, poštivanje drugačijih mišljenja, postavljanje pitanja, istraživanje, refleksiju i samoevaluaciju djece i odgojitelja. Cilj ovog istraživanja je pomoću intervjua i sustavnog promatranja okruženja u kojem djeca borave saznati stavove o tome kakvo bi trebalo biti poticajno okruženje za igru i učenje djece jasličke dobi.
okruženje; djeca; odgojitelj; dječji vrtić; učenje; igra
nije evidentirano
engleski
Kindergarten environment that stimulates play and learning
nije evidentirano
environment; children; educators; kindergarten; learning; and play
nije evidentirano
Podaci o izdanju
93
16.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek