Pedagoške strategije u radu s autističnim djetetom (CROSBI ID 398543)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Varžić, Marija
Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Pedagoške strategije u radu s autističnim djetetom
Djeca s autizmom su djeca s posebnim potrebama. Uz odgovarajuću poticajnu okolinu mogu naučiti i napraviti više nego li se čini na prvi pogled. Važno je u rad s djetetom uključiti roditelje, obitelj i odgajatelje. Rad treba biti kontinuiran, jasan, definiran i dosljedan. Pedagoške strategije razvijene za rad s djecom s autizmom su terapija senzorne integracije, primijenjena analiza ponašanja, sistem komunikacije putem sličica, TEACCH program, FLOOR-TIME pristup te druge terapije kao što su glazbena terapija, likovna terapija, holding terapija, dnevna životna terapija te terapija potpomognute komunikacije. Rezultati praktičnoga rada s navedenim terapijama pokazuju da djeca s autizmom postižu značajna poboljšanja u razvoju.
djeca s autizmom; pedagoške strategije; rezultati terapija u praksi
nije evidentirano
engleski
Pedagogical strategies when working with autistic child
nije evidentirano
autistic children; educationally strategies; results of practical education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
30.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek