Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoške strategije u radu s autističnim djetetom (CROSBI ID 398543)

Ocjenski rad | diplomski rad

Varžić, Marija Pedagoške strategije u radu s autističnim djetetom / Mlinarević, Vesnica (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Varžić, Marija

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Pedagoške strategije u radu s autističnim djetetom

Djeca s autizmom su djeca s posebnim potrebama. Uz odgovarajuću poticajnu okolinu mogu naučiti i napraviti više nego li se čini na prvi pogled. Važno je u rad s djetetom uključiti roditelje, obitelj i odgajatelje. Rad treba biti kontinuiran, jasan, definiran i dosljedan. Pedagoške strategije razvijene za rad s djecom s autizmom su terapija senzorne integracije, primijenjena analiza ponašanja, sistem komunikacije putem sličica, TEACCH program, FLOOR-TIME pristup te druge terapije kao što su glazbena terapija, likovna terapija, holding terapija, dnevna životna terapija te terapija potpomognute komunikacije. Rezultati praktičnoga rada s navedenim terapijama pokazuju da djeca s autizmom postižu značajna poboljšanja u razvoju.

djeca s autizmom; pedagoške strategije; rezultati terapija u praksi

nije evidentirano

engleski

Pedagogical strategies when working with autistic child

nije evidentirano

autistic children; educationally strategies; results of practical education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

30.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija