Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oblici suradnje roditelja i odgojitelja u dječjem vrtiću (CROSBI ID 398539)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Sabolić, Ivana Oblici suradnje roditelja i odgojitelja u dječjem vrtiću / Mlinarević, Vesnica (mentor); Brust Nemet, Maja (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Sabolić, Ivana

Mlinarević, Vesnica

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Oblici suradnje roditelja i odgojitelja u dječjem vrtiću

Ovaj rad razmatra pitanje važnosti suradnje između odgojitelja i roditelja, te uključenost roditelja u odgojno obrazovni proces kroz što raznovrsnije oblike suradnje, a sve kako bi se dosegao najviši stupanj suradničkih odnosa – partnerstvo. Uspješno odgojno djelovanje pretpostavlja suradnju među svim čimbenicima odgojnog procesa, napose roditeljima i odgojiteljima, koji svojim sudjelovanjem razvijaju kulturu predškolske ustanove. Roditelji i odgojitelji imaju zajedničku odgovornost u razvijanju suradničkih odnosa, i unapređivanje suradnje od razine u kojoj je komunikacija površna do razine u kojoj vlada podržavajuća i otvorena komunikacija. Iako im je cilj isti, uloge se roditelja i odgojitelja ipak razlikuju. Uloga odgojitelja obilježena je profesionalnim pristupom, što odgojitelja svakako stavlja u poziciju inicijatora suradnje, ali bez jednako zainteresiranog roditelja s druge strane, planirane korake za suradnju, bilo bi nemoguće kvalitetno i provesti. Uspjeh u radu moguć je ako roditelji i odgojitelji djeluju usklađeno i ako imaju zajednički cilj, a cilj im je ostvariti cjeloviti dječji razvoj i postignuća. Rezultati provedenog istraživanja, pokazali su visok stupanj osviještenosti i roditelja i odgojitelja o važnosti suradnje i međusobnog uvažavanja. Rezultati također pokazuju dobru razinu suradnje roditelja i odgojitelja, jer suradnja je ipak dinamičan proces i potrebno je stalno raditi na njenom poboljšanju.

suradnja; roditelji; odgojitelji; komunikacija; partnerstvo

nije evidentirano

engleski

Forms of teacher-parent collaboration in kindergarten

nije evidentirano

cooperation; parents; preschool teachers; communication; paretnership

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

12.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija