Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 627838)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Babić, Nada Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 12-12

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada

hrvatski

Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja

U radu se prezentiraju i kritički promišljaju suvremeni teorijski pristupi, politike i prakse djetinjstva na primjeru ranog odgoja i obrazovanja. Fokus je na zamijećenim proturječnostima: agentnost vs. socijalna strukturiranost, kritičnost vs. normativnost, participacija vs. zaštita, autonomija vs. konformizam kako bi se dobio opći uvid u suvremene teorijske pristupe, politike i prakse djetinjstva. Opći uvid kao konceptualni okvir za interdisciplinarni dijalog u svrhu međusobnog razumijevanja. Nadalje, kao pretpostavka rekonstrukcije dominantnih teorijskih, političkih diskursa o djetinjstvu kao socijalno-kulturnoj instituciji i institucijama djetinjstva te promjena u praksama ranog odgoja i obrazovanja.

djetinjstvo; djeca; proturječnosti; teorijski pristupi; politike djetinjstva; stvarnost djetinjstva; rani odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Contradictions of contemporary childhood in the context of early childhood education

nije evidentirano

childhood; children; contradictions; theoretical approaches; childhood policies; childhood reality; early childhood education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-12.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-175-575-7

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup "Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje:teorije, politike i prakse"

ostalo

30.09.2015-02.10.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija