Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 627838)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada
hrvatski
Proturječnosti suvremenog djetinjstva u kontekstu ranog odgoja i obrazovanja
U radu se prezentiraju i kritički promišljaju suvremeni teorijski pristupi, politike i prakse djetinjstva na primjeru ranog odgoja i obrazovanja. Fokus je na zamijećenim proturječnostima: agentnost vs. socijalna strukturiranost, kritičnost vs. normativnost, participacija vs. zaštita, autonomija vs. konformizam kako bi se dobio opći uvid u suvremene teorijske pristupe, politike i prakse djetinjstva. Opći uvid kao konceptualni okvir za interdisciplinarni dijalog u svrhu međusobnog razumijevanja. Nadalje, kao pretpostavka rekonstrukcije dominantnih teorijskih, političkih diskursa o djetinjstvu kao socijalno-kulturnoj instituciji i institucijama djetinjstva te promjena u praksama ranog odgoja i obrazovanja.
djetinjstvo; djeca; proturječnosti; teorijski pristupi; politike djetinjstva; stvarnost djetinjstva; rani odgoj i obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Contradictions of contemporary childhood in the context of early childhood education
nije evidentirano
childhood; children; contradictions; theoretical approaches; childhood policies; childhood reality; early childhood education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
12-12.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-175-575-7
Podaci o skupu
Znanstveno-stručni skup "Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje:teorije, politike i prakse"
ostalo
30.09.2015-02.10.2015
Opatija, Hrvatska