Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva (CROSBI ID 398493)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Grđan, Antonija
Petljak, Kristina
hrvatski
Istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka, s posebnim osvrtom na trgovačke marke proizvoda za čišćenje kućanstva. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje kupovine trgovačkih maraka proizvoda za čišćenje kućanstva. Primarnim istraživanjem potvrdila se učestalost kupovine proizvoda za čišćenje kućanstva trgovačkih maraka, a kao glavni razlog navodi se zadovoljavajući odnos cijene i kvalitete. Iako su ispitanici zadovoljni kvalitetom proizvoda, očekuje se veća kvaliteta, te razlog zbog kojeg ispitanici ne kupuju proizvode je upravo kvaliteta. Dakle, ispitanici smatraju da bi se kvaliteta trgovačkih maraka trebala poboljšati. Na temelju istraživanja može se zaključiti da se proizvodi za čišćenje kućanstva trgovačkih maraka kupuju rjeđe od jednom mjesečno ili jednom mjesečno, najpopularnija trgovačka marka je Dax (Konzum), te W5 (Lidl), dok je najpopularnija vrsta proizvoda sredstvo za čišćenje kupaonice.
trgovačke marke; proizvodi za čišćenje kućanstva; ponašanje potrošača
završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje
engleski
Research on private label purchase of household cleaning products
nije evidentirano
private label; household cleaning products; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
25.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb; Fakultet organizacije i informatike
Zagreb