Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 398485)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Horvatin, Mateja
Petljak, Kristina
hrvatski
Analiza tržišta i istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda
U radu se analizira tržište trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda, s posebnim osvrtom na asortiman trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda. Za potrebe rada provedeno je i empirijsko istraživanje kupovine trgovačkih maraka ekoloških prehrambenih proizvoda. Rezultati istraživanja potvrđuju rezultate ranijih istraživanja, kako u Hrvatskoj potrošači još nisu dovoljno upoznati sa ekološkim prehrambenim proizvodima, a niti nemaju povjerenje prema trgovačkim markama.
trgovačke marke; ekološki prehrambeni proizvodi; ponašanje potrošača
završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje
engleski
Market analysis and research of organic food private label purchase
nije evidentirano
private label; organic food; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
25.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb; Fakultet organizacije i informatike
Zagreb