Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama (CROSBI ID 398466)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kujundžić, Audrey Sanja Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kujundžić, Audrey Sanja

Petljak, Kristina

hrvatski

Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama

Predmet ovog diplomskog rada je ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Tržište kozmetičkih proizvoda danas postaje sve veće. Kozmetički proizvodi prodaju se na različitim prodajnim mjestima, različite su kvalitete, ali i različitih cijena. Zbog potreba potrošača za kvalitetnim i provjerenim markama razvile su se specijalizirane prodavaonice kozmetičkih proizvoda. U teorijskom dijelu rada, analizira se proces odlučivanja o kupnji, te ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Cilj ovog rada je istražiti vezu između ponašanja potrošača i njihovih motiva te čimbenika koji utječu na odabir prirodnog kozmetičkog proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Rezultati istraživanja opisuju žene kao glavne potrošače prirodne kozmetike, koje prirodnom kozmetikom smatraju kozmetiku bez umjetnih konzervansa. Najvažniji čimbenik kupnje kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama je kvaliteta proizvoda, te se najveći broj ispitanika odlučuje na kupnju proizvoda za njegu lica.

ponašanje potrošača; specijalizirane prodavaonice; kozmetički proizvodi

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Consumer buying behavior related to natural cosmetic products in specialized stores

nije evidentirano

: consumer behavior; specialized store; cosmetic products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

24.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija