Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama (CROSBI ID 398466)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kujundžić, Audrey Sanja
Petljak, Kristina
hrvatski
Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama
Predmet ovog diplomskog rada je ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Tržište kozmetičkih proizvoda danas postaje sve veće. Kozmetički proizvodi prodaju se na različitim prodajnim mjestima, različite su kvalitete, ali i različitih cijena. Zbog potreba potrošača za kvalitetnim i provjerenim markama razvile su se specijalizirane prodavaonice kozmetičkih proizvoda. U teorijskom dijelu rada, analizira se proces odlučivanja o kupnji, te ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Cilj ovog rada je istražiti vezu između ponašanja potrošača i njihovih motiva te čimbenika koji utječu na odabir prirodnog kozmetičkog proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama. Rezultati istraživanja opisuju žene kao glavne potrošače prirodne kozmetike, koje prirodnom kozmetikom smatraju kozmetiku bez umjetnih konzervansa. Najvažniji čimbenik kupnje kozmetičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama je kvaliteta proizvoda, te se najveći broj ispitanika odlučuje na kupnju proizvoda za njegu lica.
ponašanje potrošača; specijalizirane prodavaonice; kozmetički proizvodi
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Consumer buying behavior related to natural cosmetic products in specialized stores
nije evidentirano
: consumer behavior; specialized store; cosmetic products
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
24.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb