Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo (CROSBI ID 398464)

Ocjenski rad | diplomski rad

Filipec, Mateja Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Filipec, Mateja

Petljak, Kristina

hrvatski

Zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačkih maraka za hotelijerstvo i ugostiteljstvo

Pod pojmom “HORECA”, podrazumijevaju se sljedeći poslovni subjekti - hoteli, restorani i kafići. S obzirom na sve veću važnost navedenog segmenta, koja se reflektira kroz sve veći udio u prihodima veletrgovaca, isti ulažu značajne napore kako bi primamljivim ponudama stekli vjernost svakog člana HORECA segmenta. Ponuda trgovačkih maraka smatra se najvažnijim čimbenikom diferencijacije veleprodajnih poduzeća. Trgovačka marka je marka koji proizvođač proizvodi za trgovca ili distributera koji njome upravlja. U tom kontekstu trgovac na veliko Metro Cash&Carry je tržišni lider sa šest vlastitih trgovačkih maraka u ponudi: Aro, Horeca Select, Sigma, Rioba, Fine Life and H-Line. Trgovačka marka Horeca Select namijenjena je članovima HORECA kanala. Kako bi se istražilo zadovoljstvo HORECA kanala ponudom trgovačke marke Horeca Select, provedena su dva istraživanja ; prvo putem podsjetnika za intervju, a drugo putem online anketnog upitnika među HORECA članovima. Rezultati istraživanja su pokazali kako trgovačka marka Horeca Select prati trendove na tržištu izgledom, načinom i veličinom pakiranja, u svrhu zadovoljenja potrebe kupaca. Međutim, rezultati istraživanja upućuju da članovi HORECA kanala nisu svjesni postojanja jedne od najvećih trgovačkih marki za HORECA segment u Hrvatskoj.

HORECA; trgovačka marka; hotelijerstvo i ugostiteljstvo; roba široke potrošnje; veleprodaja

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Satisfaction of HORECA customers with assortment of private labels designated for hospitality industry

nije evidentirano

HORECA; private label; hospitality industry; Fast Moving Consumer Goods; wholesale

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija