Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj demografskih trendova na promjene u ponudi prodavaonica u susjedstvu (CROSBI ID 398463)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rajić, Stefan Utjecaj demografskih trendova na promjene u ponudi prodavaonica u susjedstvu / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Rajić, Stefan

Petljak, Kristina

hrvatski

Utjecaj demografskih trendova na promjene u ponudi prodavaonica u susjedstvu

Djelatnost maloprodaje se suočava s sve većom konkurencijom i koncentracijom na tržištu, što znači da prodavaonice u susjedstvu sve više gube svoj tržišni udio te mali nezavisni maloprodavači nestaju s tržišta. Kako bi opstale na tržištu prodavaonice u susjedstvu moraju pratiti i prilagođavati se trendovima, a jedan od najznačajnijih je i trend starenja stanovništva. Starije stanovništvo ima specifične potrebe i želje koje treba zadovoljiti, sami proces kupnje doživljavaju drugačije nego prije zbog viška slobodnog vremena, pa im je od velikog značaja obučeno prodajno osoblje koje im je spremno pomoći i porazgovarati s njima. Prodavaonice u susjedstvu prilagodbom svog asortimana i izgradnjom dobrih odnosa sa starijim stanovništvom stječu konkurentsku prednost pred trgovačkim lancima te opstaju na tržištu. U provedenom primarnom istraživanju analizirani su stavovi, mišljenja i navike starijih kupaca prodavaonica u susjedstvu, glavni čimbenici koji su utjecali na njihov odabir prodavaonica u susjedstvu te kako su ispitanici zadovoljni prilagodbom prodavaonica u susjedstvu njihovim potrebama. Istraživanjem se došlo do zaključka kako sve više starijeg stanovništva obavlja kupovinu u prodavaonicama u susjedstvu te da su upravo oni segment potrošača na kojima prodavaonice u susjedstvu trebaju graditi svoju budućnost na maloprodajnom tržištu.

prodavaonica u susjedstvu; starenje stanovništva; maloprodajni splet; demografski trendovi

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

The impact of demographic trends on changes in neighborhood stores offerings

nije evidentirano

neighborhood stores; aging population; marketing mix; demographic trends

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

24.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija