Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo grupnom kupovinom pružatelja ugostiteljskih usluga (CROSBI ID 398459)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sruk, Jelena Zadovoljstvo grupnom kupovinom pružatelja ugostiteljskih usluga / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Sruk, Jelena

Petljak, Kristina

hrvatski

Zadovoljstvo grupnom kupovinom pružatelja ugostiteljskih usluga

U radu je definiran razvoj i obilježja elektroničke trgovine te pobliže objašnjen model grupne kupovine. Grupna kupovina, radi aktualnosti ostvarivanja visokih popusta na proizvode i usluge, počela se koristiti u svijetu u velikoj mjeri te je danas najprofitabilniji oblik elektroničke trgovine. U modelu grupne kupovine sudjeluju tri strane a to su ponuđači, potrošači i posrednici koji ih međusobno povezuju. Hrvatsko tržište je još uvijek premalo za usporedbu sa većim svjetskim tržištima, te je prisutno tek nekoliko aktualnih web portala na kojima ponuđači mogu objavljivati ponude. Glavni razlog sudjelovanja za potrošače je ostvarenje popusta, a za ponuđače oglašavanje i privlačenje velikog broja kupaca. Radi prirode ostvarivanja niskih cijena, model grupne kupovine će sigurno biti održiv i u budućnosti. Provedeno primarno istraživanje pokazuje zadovoljstvo grupnom kupovinom pružatelja ugostiteljskih usluga, dominantno restorana. Analiza je pokazala da ugostitelji objavljivanjem ponuda tek pokriju osnovne troškove poslovanja, ali da korisnici kupona ipak popunjavaju određeni kapacitet restorana i troše iznad iznosa samog kupona. Ugostitelji tvrde da se samo mali broj korisnika kupona vrati u ugostiteljski objekt po punoj cijeni usluge što potvrđuje njihova mišljenja da se potrošači interesiraju samo za niske cijene.

elektronička trgovina; grupna kupovina; web portali; korisnik kupona; pružatelji ugostiteljskih usluga

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Hospitality service providers satisfaction with group buying

nije evidentirano

electronic commerce; group buying; web services; coupon user; hospitality service providers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija