Zadovoljstvo grupnom kupovinom pružatelja ugostiteljskih usluga (CROSBI ID 398459)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sruk, Jelena
Petljak, Kristina
hrvatski
Zadovoljstvo grupnom kupovinom pružatelja ugostiteljskih usluga
U radu je definiran razvoj i obilježja elektroničke trgovine te pobliže objašnjen model grupne kupovine. Grupna kupovina, radi aktualnosti ostvarivanja visokih popusta na proizvode i usluge, počela se koristiti u svijetu u velikoj mjeri te je danas najprofitabilniji oblik elektroničke trgovine. U modelu grupne kupovine sudjeluju tri strane a to su ponuđači, potrošači i posrednici koji ih međusobno povezuju. Hrvatsko tržište je još uvijek premalo za usporedbu sa većim svjetskim tržištima, te je prisutno tek nekoliko aktualnih web portala na kojima ponuđači mogu objavljivati ponude. Glavni razlog sudjelovanja za potrošače je ostvarenje popusta, a za ponuđače oglašavanje i privlačenje velikog broja kupaca. Radi prirode ostvarivanja niskih cijena, model grupne kupovine će sigurno biti održiv i u budućnosti. Provedeno primarno istraživanje pokazuje zadovoljstvo grupnom kupovinom pružatelja ugostiteljskih usluga, dominantno restorana. Analiza je pokazala da ugostitelji objavljivanjem ponuda tek pokriju osnovne troškove poslovanja, ali da korisnici kupona ipak popunjavaju određeni kapacitet restorana i troše iznad iznosa samog kupona. Ugostitelji tvrde da se samo mali broj korisnika kupona vrati u ugostiteljski objekt po punoj cijeni usluge što potvrđuje njihova mišljenja da se potrošači interesiraju samo za niske cijene.
elektronička trgovina; grupna kupovina; web portali; korisnik kupona; pružatelji ugostiteljskih usluga
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Hospitality service providers satisfaction with group buying
nije evidentirano
electronic commerce; group buying; web services; coupon user; hospitality service providers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
30.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb