Upravljanje ključnim kupcima u elektroenergetskoj industriji (CROSBI ID 398451)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Karić, Vedrana
Petljak, Kristina
hrvatski
Upravljanje ključnim kupcima u elektroenergetskoj industriji
Upravljanje ključnim kupcima je pristup kojim se želi ostvariti prednost u odnosu na konkurenciju boljim poznavanjem kupaca, selekcijom ključnih i stalnih kupaca, prilagođavanjem vlastitog poslovanja ključnom kupcu, stvaranjem partnerskih odnosa i pružanjem dodatnih koristi kupcima kako bi se izbjegla uobičajena ograničenja u njihovom međusobnom odnosu. Upravljanje ključnim kupcima nadasve je kompleksan proces poduzeća koji zahtjeva uključenost cijelog tima ljudi, a vodeću ulogu u tom procesu ima voditelj ključnih kupaca. Provedenim istraživanjem analiziralo se upravljanje ključnim kupcima na primjeru poduzeća iz elektroenergetske, odnosno kabelske industrije, konkretno poduzeća Elka d.o.o., Zagreb. U istraživanju je posebno obrađen odnos Elke sa Eland Cables, koji je općenito najveći pojedinačni kupac, a neprekidan rast prometa s ovim kupcem pokazuje da usvojeni koncept upravljanja ključnim kupcima u Elki daje pozitivne rezultate i da postoji temelj koji uz rješenje drugih problema u poslovanju može dati doprinos poboljšanju rezultata poduzeća.
lektroenergetska industrija; kabelska industrija; upravljanje ključnim kupcima; ključni kupac
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Key account management in the electric power industry
nije evidentirano
electric power industry; cable industry; key account management; key customers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
80
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb