Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 398445)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Galić, Anamarija
Petljak, Kristina
hrvatski
Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda
Gospodarska kriza uvelike je utjecala na kupovne navike potrošača. Trgovačke marke imaju značajnu ulogu u trgovini u vrijeme gospodarske krize. Zbog niskih cijena, većina potrošača okrenula se kupovini proizvoda trgovačkih maraka. Teorijski, rad predstavlja osnovu za razumijevanje trgovačkih maraka te analizira asortiman trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Prilikom definiranja trgovačkih maraka objašnjene su prednosti i nedostaci trgovačkih maraka te pojedine vrste trgovačkih maraka. Empirijskim dijelom rada istraživao se utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Konkretnije, analizirao se utjecaj krize na kupovinu proizvoda za njegu lica i tijela. Primarno istraživanje pokazalo je kako je kriza uvelike utjecala na kupovne navike potrošača u pogledu kupovine trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Analizom je utvrđeno kako 94% ispitanika kupuje trgovačke marke kozmetičkih proizvoda dok ih samo 6% ne kupuje. Istraživanje je pokazalo i kako u usporedbi između proizvoda za njegu tijela i proizvoda za njegu lica, većina ispitanika kupuje trgovačke marke proizvoda za njegu tijela. Rezultati istraživanja upućuju da se povoljna cijena smatra najvažnijim razlogom kupovine trgovačkih maraka proizvoda za njegu lica i tijela.
trgovačka marka; kozmetički proizvodi; gospodarska kriza
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
The impact of the recession on purchase of cosmetic private label products
nije evidentirano
private label; cosmetic products; recession
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
22.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb