Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 398445)

Ocjenski rad | diplomski rad

Galić, Anamarija Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Galić, Anamarija

Petljak, Kristina

hrvatski

Utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda

Gospodarska kriza uvelike je utjecala na kupovne navike potrošača. Trgovačke marke imaju značajnu ulogu u trgovini u vrijeme gospodarske krize. Zbog niskih cijena, većina potrošača okrenula se kupovini proizvoda trgovačkih maraka. Teorijski, rad predstavlja osnovu za razumijevanje trgovačkih maraka te analizira asortiman trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Prilikom definiranja trgovačkih maraka objašnjene su prednosti i nedostaci trgovačkih maraka te pojedine vrste trgovačkih maraka. Empirijskim dijelom rada istraživao se utjecaj krize na kupovinu trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Konkretnije, analizirao se utjecaj krize na kupovinu proizvoda za njegu lica i tijela. Primarno istraživanje pokazalo je kako je kriza uvelike utjecala na kupovne navike potrošača u pogledu kupovine trgovačkih maraka kozmetičkih proizvoda. Analizom je utvrđeno kako 94% ispitanika kupuje trgovačke marke kozmetičkih proizvoda dok ih samo 6% ne kupuje. Istraživanje je pokazalo i kako u usporedbi između proizvoda za njegu tijela i proizvoda za njegu lica, većina ispitanika kupuje trgovačke marke proizvoda za njegu tijela. Rezultati istraživanja upućuju da se povoljna cijena smatra najvažnijim razlogom kupovine trgovačkih maraka proizvoda za njegu lica i tijela.

trgovačka marka; kozmetički proizvodi; gospodarska kriza

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

The impact of the recession on purchase of cosmetic private label products

nije evidentirano

private label; cosmetic products; recession

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

22.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija