Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 398438)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jendrijev, Jasna Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Jendrijev, Jasna

Petljak, Kristina

hrvatski

Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda

U vrijeme ekonomske krize kada potrošači stavljaju poseban naglasak na cijenu sve više raste prodaja trgovačkih maraka. Potrošači trgovačke marke percipiraju kao jednako kvalitetne ili kvalitetnije u odnosu na marke proizvođača. One im pružaju dodatni izbor prilikom kupnje, dobra su alternativa markama proizvođača i imaju niže cijene. Ovim radom analiziran je utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka prehrambenih proizvoda, a primarno istraživanje je provedeno pomoću anketnog upitnika. Rezultati istraživanja su pokazali da je gospodarska kriza utjecala na smanjenje budžeta kućanstva za kupnju prehrambenih proizvoda, te da su potrošači manje skloni impulzivnoj kupovini prehrambenih proizvoda. Također došlo se do zaključka da potrošači nakon izlaska iz gospodarske krize ne namjeravaju prestati kupovati trgovačke marke, što će zasigurno doprinijeti daljnjem razvoju trgovačkih maraka.

trgovačke marke; proizvođačke marke; ekonomska kriza; kupnja; prehrambeni proizvodi

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Impact of economic crisis on purchase of food private labels

nije evidentirano

private label; national brands; economics crisis; purchase; food products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija