Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 398438)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jendrijev, Jasna
Petljak, Kristina
hrvatski
Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda
U vrijeme ekonomske krize kada potrošači stavljaju poseban naglasak na cijenu sve više raste prodaja trgovačkih maraka. Potrošači trgovačke marke percipiraju kao jednako kvalitetne ili kvalitetnije u odnosu na marke proizvođača. One im pružaju dodatni izbor prilikom kupnje, dobra su alternativa markama proizvođača i imaju niže cijene. Ovim radom analiziran je utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka prehrambenih proizvoda, a primarno istraživanje je provedeno pomoću anketnog upitnika. Rezultati istraživanja su pokazali da je gospodarska kriza utjecala na smanjenje budžeta kućanstva za kupnju prehrambenih proizvoda, te da su potrošači manje skloni impulzivnoj kupovini prehrambenih proizvoda. Također došlo se do zaključka da potrošači nakon izlaska iz gospodarske krize ne namjeravaju prestati kupovati trgovačke marke, što će zasigurno doprinijeti daljnjem razvoju trgovačkih maraka.
trgovačke marke; proizvođačke marke; ekonomska kriza; kupnja; prehrambeni proizvodi
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Impact of economic crisis on purchase of food private labels
nije evidentirano
private label; national brands; economics crisis; purchase; food products
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
30.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb