Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slušanje glazbe kao obvezno područje otvorenoga modela nastave glazbe (CROSBI ID 398278)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tatai, Darjana Slušanje glazbe kao obvezno područje otvorenoga modela nastave glazbe / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Tatai, Darjana

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Slušanje glazbe kao obvezno područje otvorenoga modela nastave glazbe

Primjenom HNOS-a (Hrvatski nacionalni obrazovni standard), od školske godine 2006./07., nastava glazbe provodi se prema otvorenom modelu. Nastavno područje slušanja i upoznavanja glazbe, prema otvorenom modelu je jedino obvezno područje. Ostala nastavna područja su varijabilna, tj. učitelj se vodi psihološkim i kulturno-estetskim načelom pri odabiru istih. Nastava glazbene kulture ima za cilj kritičko i estetsko procjenjivanje glazbe te razvijanje glazbenog ukusa, a upravo se aktivnim slušanjem glazbe ostvaruje cilj predmeta. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje koje se odvijalo tijekom tri tjedna školske godine 2014./15. u nekoliko osnovnih škola na području Osječko- baranjske županije. Istraživanjem je obuhvaćeno 38 ispitanika (učitelji razredne nastave). Pomoću anketnog upitnika ispitana su mišljenja učitelja razredne nastave. Isto tako, u svrhu istraživanja u OŠ „Dr. Franjo Tuđman“ u Belom Manastiru promatrana je nastava glazbene kulture u prva četiri razreda. Svrha istraživanja bila je praćenje provođenja aktivnosti slušanja glazbe. Istraživanja su pokazala da većina učitelja ne provodi otvoreni model, dok ga tek manji dio provodi. Slušanje glazbe im nije središnja aktivnost u nastavi glazbi. Tijekom slušanja veći dio učitelja provodi aktivno slušanje glazbe. Također je potvrđeno da učitelji imaju pozitivno mišljenje o slušanju glazbe na nastavi glazbene kulture te ga smatraju bitnim za razvijanje glazbenog ukusa učenika.

otvoreni model; nastava glazbe; slušanje i upoznavanje glazbe; aktivno slušanje glazbe

nije evidentirano

engleski

Listening to music as a compulsory area in the open model of music teaching

nije evidentirano

open model; teaching music; listening and learning about music; actively listening to music

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

29.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija