Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatska tradicijska glazba u nastavi glazbene kulture u razrednoj nastavi (CROSBI ID 398277)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hosu, Goran Hrvatska tradicijska glazba u nastavi glazbene kulture u razrednoj nastavi / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Hosu, Goran

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Hrvatska tradicijska glazba u nastavi glazbene kulture u razrednoj nastavi

Tradicijska glazba dio je cjelokupnog narodnog stvaralaštva. Sastavni je dio raznih običaja i obreda koji se izmjenjuju tijekom godine ili je vezana uz radnu svakidašnjicu odnosno važnije događaje iz čovjekova života. S obzirom na otvorenost modela nastave glazbe, učitelj ima mogućnost odabira pjesama i skladbi te njihovog broja u odnosu na interes učenika. U ovom radu proučavana je zastupljenost hrvatske tradicijske glazbe u važećem Nastavnom planu i programu za osnovnu školu (2006), njezina implementacija u nastavu te su anketnim upitnikom ispitani učenički stavovi prema hrvatskoj tradicijskoj glazbi nakon održanih istraživačkih nastavnih sati zabilježenih dnevnikom izvođenja. Istraživanje je provedeno tijekom ožujka i lipnja 2015. godine u dvije osječke osnovne škole (OŠ „Mladost“ i OŠ „Grigor Vitez“) te u OŠ „Ivan Filipović“ Velika Kopanica PŠ Beravci u prva četiri razreda i njime je obuhvaćen 81 učenik. Rezultati istraživanja pokazuju da se učenicima sviđa hrvatska tradicijska glazba i da žele njezinu prisutnost na nastavi glazbene kulture u svim nastavnim područjima.

hrvatska tradicijska glazba; razredna nastava; nastava glazbene kulture; otvoreni model

nije evidentirano

engleski

Croatian traditional music in music education in classroom teaching

nije evidentirano

Croatian traditional music; classroom teaching; music education; open model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

29.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija