Hrvatska tradicijska glazba u nastavi glazbene kulture u razrednoj nastavi (CROSBI ID 398277)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hosu, Goran
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Hrvatska tradicijska glazba u nastavi glazbene kulture u razrednoj nastavi
Tradicijska glazba dio je cjelokupnog narodnog stvaralaštva. Sastavni je dio raznih običaja i obreda koji se izmjenjuju tijekom godine ili je vezana uz radnu svakidašnjicu odnosno važnije događaje iz čovjekova života. S obzirom na otvorenost modela nastave glazbe, učitelj ima mogućnost odabira pjesama i skladbi te njihovog broja u odnosu na interes učenika. U ovom radu proučavana je zastupljenost hrvatske tradicijske glazbe u važećem Nastavnom planu i programu za osnovnu školu (2006), njezina implementacija u nastavu te su anketnim upitnikom ispitani učenički stavovi prema hrvatskoj tradicijskoj glazbi nakon održanih istraživačkih nastavnih sati zabilježenih dnevnikom izvođenja. Istraživanje je provedeno tijekom ožujka i lipnja 2015. godine u dvije osječke osnovne škole (OŠ „Mladost“ i OŠ „Grigor Vitez“) te u OŠ „Ivan Filipović“ Velika Kopanica PŠ Beravci u prva četiri razreda i njime je obuhvaćen 81 učenik. Rezultati istraživanja pokazuju da se učenicima sviđa hrvatska tradicijska glazba i da žele njezinu prisutnost na nastavi glazbene kulture u svim nastavnim područjima.
hrvatska tradicijska glazba; razredna nastava; nastava glazbene kulture; otvoreni model
nije evidentirano
engleski
Croatian traditional music in music education in classroom teaching
nije evidentirano
Croatian traditional music; classroom teaching; music education; open model
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek