Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Novi mediji kao mostovi i granice u razvoju digitalne kompetencije u visokoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 627650)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Tolić, Mirela Novi mediji kao mostovi i granice u razvoju digitalne kompetencije u visokoškolskom obrazovanju // Partnerstvo u odgoju i obrazovanju / izv. prof. dr. sc. Vesna Buljubašić-Kuzmanović Sanja Simel Senka Gazibara Katarina Rengel (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 18-20

Podaci o odgovornosti

Tolić, Mirela

hrvatski

Novi mediji kao mostovi i granice u razvoju digitalne kompetencije u visokoškolskom obrazovanju

Znanstveni doprinos ovog rada u sagledavanju je nužnosti razvoja digitalne kompetencije kod nastavnika i studenata. Radom se želi ukazati da je digitalna kompetencija intrigantna tema interdisciplinarnih studija, posebice nastavničkog smjera. Cilj je rada osvješćivanje uloge medija, masovnih komunikacija i utjecaja na nastavnike i studente te podizanje stupnja razumijevanja veze između tehnološkog napretka, globalizacijske promjene i odgojno-obrazovnih institucija (Hrvatska - Njemačka). Praktični doprinos projekta je u mogućnosti promjene u kolegijima, nastavnim programima, ishodima učenja. Rezultati istraživanja mogli bi utjecati na potrebu preispitivanja uloge sadašnjih studijskih programa u razvoju digitalne kompetencije i njihovu kompatibilnost s ostalim programima inozemnih sveučilišta koji su imali uspješne rezultate u znanstvenonastavnom radu glede korištenja suvremenih tehnologija, razvoja refleksivno-kritičkog mišljenja te na taj način poboljšali partnerstvo te suradnju među sveučilišnim djelatnicima.

digitalna kompetencija; suvremene tehnologije; e-učenje

nije evidentirano

engleski

The new media as bridges and bounds in the development of digital competence in higher education

nije evidentirano

digital competence; modern technology; e-learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

18-20.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Partnerstvo u odgoju i obrazovanju

izv. prof. dr. sc. Vesna Buljubašić-Kuzmanović Sanja Simel Senka Gazibara Katarina Rengel

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-081-0

Podaci o skupu

Partenrstvo u odgoju i obrazovanju

ostalo

18.09.2015-18.09.2015

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano