Novi mediji kao mostovi i granice u razvoju digitalne kompetencije u visokoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 627650)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Tolić, Mirela
hrvatski
Novi mediji kao mostovi i granice u razvoju digitalne kompetencije u visokoškolskom obrazovanju
Znanstveni doprinos ovog rada u sagledavanju je nužnosti razvoja digitalne kompetencije kod nastavnika i studenata. Radom se želi ukazati da je digitalna kompetencija intrigantna tema interdisciplinarnih studija, posebice nastavničkog smjera. Cilj je rada osvješćivanje uloge medija, masovnih komunikacija i utjecaja na nastavnike i studente te podizanje stupnja razumijevanja veze između tehnološkog napretka, globalizacijske promjene i odgojno-obrazovnih institucija (Hrvatska - Njemačka). Praktični doprinos projekta je u mogućnosti promjene u kolegijima, nastavnim programima, ishodima učenja. Rezultati istraživanja mogli bi utjecati na potrebu preispitivanja uloge sadašnjih studijskih programa u razvoju digitalne kompetencije i njihovu kompatibilnost s ostalim programima inozemnih sveučilišta koji su imali uspješne rezultate u znanstvenonastavnom radu glede korištenja suvremenih tehnologija, razvoja refleksivno-kritičkog mišljenja te na taj način poboljšali partnerstvo te suradnju među sveučilišnim djelatnicima.
digitalna kompetencija; suvremene tehnologije; e-učenje
nije evidentirano
engleski
The new media as bridges and bounds in the development of digital competence in higher education
nije evidentirano
digital competence; modern technology; e-learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
18-20.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Partnerstvo u odgoju i obrazovanju
izv. prof. dr. sc. Vesna Buljubašić-Kuzmanović Sanja Simel Senka Gazibara Katarina Rengel
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-314-081-0
Podaci o skupu
Partenrstvo u odgoju i obrazovanju
ostalo
18.09.2015-18.09.2015
Osijek, Hrvatska