Priručnik za strukturirani i polustrukturirani intervju (CROSBI ID 398154)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Stanić , Marijana
Jelenc, Lara
hrvatski
Priručnik za strukturirani i polustrukturirani intervju
Intervju je specijalna vrsta komunikacije, obično verbalne, između dvoje ili više ljudi koja se izvodi s određenom svrhom. Osoba koja intervjuira može tražiti detaljne informacije o temi. Intervjui mogu biti korisni kao nastavak za određene ispitanike nakon ankete. Intervju je vrlo važan do posla svakog stručnjaka. postoji mnogo ljudi koji su veomastručni u jednoj metodi i vrsti intervjua dok o drugoj nemaju ni osnovo znanje. U svrhu istraživanja možete koristiti tri vrste intervjua koje se razlikuju orema vrstama pitanja : strukturirani intervju, polustrukturirani intervju i nestrukturirani intervju. Svrha ovog rada je upoznati čitatelje s intervjuom kao metodom istraživanja tržišta. Prokazati proces intervjuiranja, upoznati strukturirane i polustrukturirane metode provođenja intervjua te ukazati na njihove prednosti i nedostatke. Jedno je sigurno, ne može bilo tko raditi intervju. Jer intervju je vještina, koju osoba treba uvježbati. Ne može se tek naučiti iz knjiga, jer nema univerzalnih intervjua. Čovjek je individua, stoga je i svaki sugovornik a time i intervju poseban.
istraživanje tržišta; intervju kao metoda istraživanja tržišta; istraživački intervju
nije evidentirano
engleski
Manual for structured and semi-structured interview
nije evidentirano
market research; interview as a method of market research; the research interview
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72
21.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka